Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
niet veranderen...wel opvragen...
(screen.height en screen.width)
hmm zou wel leuk zijn...kun je monitoren op hol krijgen door de resolutie onmeunig (sorry twentse invloeden
) hoog te zetten, zo hoog dat de monitor het niet aan kan...
(screen.height en screen.width)
hmm zou wel leuk zijn...kun je monitoren op hol krijgen door de resolutie onmeunig (sorry twentse invloeden
Zoiets zou een beveiliginslek heten
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Veranderen kan inderdaad niet met JS. Wat dus wel mijn grootste ergenis is, nà ongevraagd pop-up's openen, is dat de breedte en hoogte van de browser wordt veranderd. Echt superschraal.
Vind dat hoogte en breedte veranderen toch nog wel iritanter... vooral ook omdat dan plotseling al je nieuwe schermen die je opent weer die net niet full-screen afmeting krijgen... (als het nou eens echt full-screen was... dan kon je tenminste met één druk op de knop weer terug naar je normale afmeting... nu moet je weer gaan resizen...)Op dinsdag 08 januari 2002 14:25 schreef willem169 het volgende:
Veranderen kan inderdaad niet met JS. Wat dus wel mijn grootste ergenis is, nà ongevraagd pop-up's openen, is dat de breedte en hoogte van de browser wordt veranderd. Echt superschraal.
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
Verwijderd
window.resizeTo(xx,xx)
Wil nog wel es helpen om de foto in het hele beeld te zetten.
Majah, echt mooi is het idd niet.
Wil nog wel es helpen om de foto in het hele beeld te zetten.
Majah, echt mooi is het idd niet.
Pagina: 1