Weet er iemand een goede/leuke/veelgespeeld flightsim (zoiets als falcon 4.0) waarin je een goede stap-voor-stap tutorial zodat je alles goed leert gebruiken?
Verwijderd
Flightsims zijn nog een van de weinige spelgenre waar je een goede uitgebreide handleiding krijgt.
Dus what's the problem, hbe je daar nite genoeg aan of ben je die 'kwijt'
[edit]
Oops verkeerd gelezen. Maar bij elke flightsim krijg je uitgebreid uitleg en kun je zelf aangeven hoeveel dingen je zelf moet doen en hoeveel je aan de computer overlaat.
[edit]
Oops verkeerd gelezen. Maar bij elke flightsim krijg je uitgebreid uitleg en kun je zelf aangeven hoeveel dingen je zelf moet doen en hoeveel je aan de computer overlaat.
Ik heb het spel legaal hoor, en de handleiding heb ik ook nog. Maar ik vind het makkelijker om een spel te leren aan de hand van diverse tutorials dan door de handleiding te lezen.Op dinsdag 08 januari 2002 14:00 schreef spoooky het volgende:
Flightsims zijn nog een van de weinige spelgenre waar je een goede uitgebreide handleiding krijgt.
[edit]
Verwijderd
Daar heb je trainingsmissies voor. Per missie ff wat lezen waar de knopjes voor dienen en waar die bevinden op het toetsenbord. Als je een flightsimmer bent weet je al wat je moet doen, alleen de knopjes moet je ff weten/configgen.
NFI, maar weet je het zeker dat je het legaal hebt?Op dinsdag 08 januari 2002 14:03 schreef qweenix het volgende:
[..]
Ik heb het spel legaal hoor, en de handleiding heb ik ook nog. Maar ik vind het makkelijker om een spel te leren aan de hand van diverse tutorials dan door de handleiding te lezen.
Het eerste gedeelte van de Falcon 4 handleiding is een van de beste tutorials die ik ooit ben tegengekomen...
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
idd...die handleiding is wel heel dik maar dan kan je ook watOp dinsdag 08 januari 2002 14:31 schreef MrTinux het volgende:
[..]
NFI, maar weet je het zeker dat je het legaal hebt?
Het eerste gedeelte van de Falcon 4 handleiding is een van de beste tutorials die ik ooit ben tegengekomen...
tampert, kriminalpolizei
En als je te lui bent om te lezen dan zijn hardcore flightsims wellicht niets voor jou
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Daar zal het dan wel op neer komen jah. Ik hou het wel ff bij RCTW.Op dinsdag 08 januari 2002 14:57 schreef tazzman het volgende:
En als je te lui bent om te lezen dan zijn hardcore flightsims wellicht niets voor jou
Pagina: 1