Logitech cordless desktop optical keybored layout

Pagina: 1
Acties:

• EelCapone
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 09:00

EelCapone

Ik kom je halen!

Topicstarter
Ik had dus vorige week zo'n geval gekocht, maar bij thuiskomst bleek dat de keybored layout anders was dan die van diegene die was afgebeeld op de verpakking (en het showmodel in de winkel).

De backslash toets zat namelijk links van de enter toets, i.p.v. boven de entertoets.

Bij de winkel zelf konden ze mij niet helpen aan een toetsenbord met een andere indeling. Ik heb ook bij een aantal andere winkels gekeken, maar ze hebben allemaal dezelfde indeling :'(

Weet iemand waar ik de logitech desktop optical kan krijgen met deze indeling:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010487625

in plaats van deze indeling:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010487673

:?

Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Die bovenste is volgens mij het oude model en die onderste de nieuwe versie.

Stuur anders een mailtje naar Logitech :?

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Kijk, dat wil ik nou ook wel eens weten. Overal hebben ze die foute versie.. :(

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dat zijn de gewone en de pro.... verkeerde keyboard gekocht dus :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 08 januari 2002 12:44 schreef EelCapone het volgende:
Ik had dus vorige week zo'n geval gekocht, maar bij thuiskomst bleek dat de keybored layout anders was dan die van diegene die was afgebeeld op de verpakking (en het showmodel in de winkel).

De backslash toets zat namelijk links van de enter toets, i.p.v. boven de entertoets.

Bij de winkel zelf konden ze mij niet helpen aan een toetsenbord met een andere indeling.
Of bij Lochitech heeft er iemand niet goed opgelet, of je bent genaait door de winkel...
Gewoon teruggaan en vragen om de goede.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Skate2000
Op dinsdag 08 januari 2002 16:36 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Of bij Lochitech heeft er iemand niet goed opgelet, of je bent genaait door de winkel...
Gewoon teruggaan en vragen om de goede.
In heel NL is het zo dat er op de doos een goede staat, en in de doos een "foute" zit.. :( Ik weet niet waarom, en ik weet dan ook niet hoe ik aan een goede kan komen. Maar gewoon teruggaan helpt niet, ze zijn overal fout. Het is denk ik een kwestie van achterhalen in welk land ze wél op die manier worden uitgegeven :)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

voor mij is het gewoon een kwestie van wennen, maar daarna is het gewoon typen om het leven, ik kan niet meer zonder !! en de backslash daar komt je nog wel eens verdomd handig uit !!

Deze plek is te koop.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is dat keyboard met die knopjes in dat groene stuk niet de ITouch en de andere de 'standaard'?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• lacobo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 21:03

lacobo

Tyros2 fan

Jullie hebben het allemaal mis! De verpakking laat een Amerikaans toetsenbord zien, terwijl er een Nederlands toetsenbord in zit! Heel naar voor mensen die blind typen en gewend zijn om met een US toetsenbord te werken. Ikzelf heb ook 't bolletje gestoten op de HCC dagen door een Logitech keyboard te kopen. Terug gebracht en fijn een Microsoft keyboard gekocht, die was wel US compatible :) Misschien kun je bij Logitech een kitje kopen met de andere toetsen, om 'm US compatible te maken.

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

Verwijderd

Euh, is het niet gewoon een NL Layout die je nu hebt gekocht dan? Die andere (die je dus wilt hebben) is een US indeling... moet toch echt wel ergens te krijgen zijn lijkt mij hoor...
Wil die ook wel hebben dus als je weet waar die te krijgen is..

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Is het niet gewoon makkelijker even een weekje te wennen aan de nieuwe layout van je toetsenbord?!? Ik werk vaak op verschillende pc's op verschillende locaties en wen binnen 5 minuten aan een andere layout want zoveel verschil is er helemaal niet...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Skate2000
Zijn er geen bedrijven in bijvoorbeeld Duitsland, of de VS die 'm wel goed hebben, en ook nog wel willen opsturen?? Dan zouden we er een inkoopactie van kunnen maken. ;)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die foto is trouwens niet de optical versie

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• EelCapone
  • Laatst online: 09-07 09:00

EelCapone

Ik kom je halen!

Topicstarter
Oke.. ik heb nu een aantal keren met logitech gebeld en ik heb nu een aantal verschillende antwoorden gekregen:

1. Dit keyboard met deze layout is apart te bestellen bij een reseller.
Bij navraag bij 2 resellers (Office Center & FunPrice) kreeg ik 2 antwoorden: kunnen we niet aan komen (Office Center) en dat kan wel maar dan wordt de prijs wel 2-3 keer duurder. |:(

2. Deze moet gewoon leverbaar zijn in de winkels

3. Is in Europa niet leverbaar.

4. Is in sommige Europese landen wel leverbaar, maar niet in Nederland

Oftewel: Logitech weet ut volgens mij ook niet helemaal ;(

Ik vraag het nog maar es (je weet maar nooit): iemand een idee waar/of ie wel te koop is?

BTW Ik weet dat de foto's niet van de optical zijn, maar ik kon zo snel ff niet 2 foto's vinden van de optical met de verschillende layouts. Vandaar dat ik deze maar ff heb gebruikt :)

Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]

Pagina: 1