Toon posts:

Ergonomische toetsenbord.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey zijn er mensen die zo een ding hebben ik zit er namelijk over te denken om er vanmiddag een aan te schaffen omdat 1 mijn oude toetsenbord een beetje doodgetikt is , maar zijn er mensen die zo een ding gebruiken is het idd zo een verschil.

let me know..

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

die ergonomische ( met zo ongevere 2 gescheiden delen) werken allleen als je 10 vingerig ken typen, ik kan er in iedre geval niet mee over weg

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

ik heb een Microsoft natural keyboard pro en het bevalt me uitstekend! was ff wennen maar nu wil ik niets anders meer dan een "gebroken toetsenbord". Toetsaanslag en zo is ook prima!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik even geluk dat ken ik lol

Verwijderd

ik heb een ergoforce van keytronic

dat is niet zo'n eentje in 2 delen maar licht wat hoger.

wat is het toetsenbord wat je bedoelt?

edit: ik vind mijn ergoforce heele rg fijn :P

Verwijderd

Topicstarter
en de toetsen zijn die een beetje zacht, ik heb namelijk een toetsenbord waarvan de toetsen KEIHARD zijn en wat koste dat ding van microsoft?

Verwijderd

die van microsoft zijn vrij zacht, ding kost rond de 50 €

BTW zitten ook twee USB aansluitingen achterop!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel idd zo een in 2 gebroken toetsenbord, maar wat voor toetsenbord heb jij het over zo een hoge wat is dat voor iets..?

Verwijderd

Topicstarter
Aaah juist lekker ik had al usb aansluitingen tekort wat is t type nummer van dat ding van microsoft?

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 12:45 schreef Vegeta het volgende:
Ik bedoel idd zo een in 2 gebroken toetsenbord, maar wat voor toetsenbord heb jij het over zo een hoge wat is dat voor iets..?
hij is een beetje hol als het waare, het is moeijlijk uit te leggen
zal eens een plaatje zoeken op internet

edit: jaja plaatje gevonden, wel wat onduidelijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.hardminisoft.dk/images/keytronic_2001ergo.jpg

Verwijderd

Topicstarter
ja is goed thnx geef url dan maar meteen ..

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
Een vriend van mij heeft zo'n MicroSoft ding. Maar ik vind het persoonlijk superonhandig bij het gamen.
Ik speel dan voornamelijk FPS'ers, en dan zitten al je keybinds ergens anders dan je gewend bent. Let wel: 'gewend bent', want ik denk wel dat je er op den duur aan went.
Maar waarom wil je dan perse zo'n ergonomisch ding hebben? Is het trouwens echt bewezen dat die 'beter' zijn voor je gewrichten? (polsen)

Verwijderd

http://www.keytronic.de/

als je dan klikt op producten zie je een grotere versie

ik vind dit toetsenbord heel erg fijn
en hij is in iedergeval niet zo duur 25 euro of zow

Verwijderd

Topicstarter
aangezien ik nooit game, zou het geen probleem moeten zijn, dat is idd een vage keyboard maar mensen mijn besluit is gevallen ik ga voor dat Microsoft pro natural dingetje.. thnx voor de info..

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:23

Smarron

The bend

Ik heb er 1 van Logitech, bevalt zeer goed. Ik kan nog niet eens met 10 vingers typen!

Het is wel wat wennen in het begin, soms mis je een toets, maar ik vind het veel relaxter dan op mijn werk, waar zo'n gewoon recht ding staat.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:42
Game Atijd met die Natural en het is helemaal Fantastisch vind ik.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Heb zo'n logitech wirless pro geval, dus draadloos en geknakt. Werkt echt superrelaxed als je het eenmaal gewend ben. In het begin was het een beetje vreemd, maar na een weekje kon ik alle toetsen weer blind vinden (ook de sneltoetsen die erop zitten, erg makkelijk voor winamp bv.)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben, het typt veel fijner.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb een microsoft natural keyboard ( zo'n gebroken toetstenbord als jullie het noemen ;) ). Het is wel even wennen, ik zat er in het begin steeds een toets naast, maar naar een tijd kan je er verschrikkelijk lekker (en snel) mee typen. Ik had nooit last ofzo, maar vond het wel stoer staan B-) :P En nu zou ik niet minder zonder kunnen. Ik heb er 120 piek voor betaald bij de makro maar tegenwoordig zijn ze €40 :)

Verwijderd

heb zelf n.a.v. wat RSI-achtige klachten een MS-Office keyboard aangeschaft.
Hoop extra knoppies op die je eigenlijk niet gebruikt, maar het ding ligt echt heeeeerlijk onder je vingers.
extra,lekker breed scrollgevalletje, inet-back/-forward toesten, 'switch active window' knoppie en cut/copy/paste aan de linker kant..
scheelt weer muisbewegingkjes en CTRL acties, wat ook goed is tegen RSI.

hmm.. ik lijk wel TellSell :+

ben er gewoon tevreden mee :)

pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/germany/library/images/master/42/Office-Keyboard.gif

zoom:
Afbeeldingslocatie: http://www.clubic.com/images/auto/img11778.jpg

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 14:46 schreef Chieltjuh het volgende:
heb zelf n.a.v. wat RSI-achtige klachten een MS-Office keyboard aangeschaft.
Hoop extra knoppies op die je eigenlijk niet gebruikt, maar het ding ligt echt heeeeerlijk onder je vingers.
extra,lekker breed scrollgevalletje, inet-back/-forward toesten, 'switch active window' knoppie en cut/copy/paste aan de linker kant..
scheelt weer muisbewegingkjes en CTRL acties, wat ook goed is tegen RSI.

hmm.. ik lijk wel TellSell :+

ben er gewoon tevreden mee :)

pic:

[afbeelding]

zoom:
[afbeelding]
deze ziet er wel flex uit :)
Pagina: 1