ik heb probleem met een sql query via een odbc koppeling op een oracle database...
deze query:
werkt prima heb in no time alle informatie staan...
met deze query:
blijft mijn IIS maar laden en laden en op een gegeven moment is IIS "dood" moet de boel eerst weer stoppen en starten enz voordat het weer wil werken...
als ik die query rechtstreeks op oracle uivoer geeft ie braaf het goede resultaat terug..
iemand enig idee hoe dit kan??
deze query:
code:
1
2
3
4
| sql = "SELECT vt.kenteken, merk, model, type, brandstof, bouwjaar, km_stand, deuren, versnelling, kleur, kavel_nr , verkoop_datum " & _
"FROM " & session("schema") & "_voertuig vt, " & session("schema") & "_verkoop_voertuig vv " & _
"WHERE vt.kenteken = vv.kenteken " & _
"ORDER BY kavel_nr" |
werkt prima heb in no time alle informatie staan...
met deze query:
code:
1
2
3
4
5
6
| sql = "SELECT vt.kenteken, merk, model, type, brandstof, bouwjaar, km_stand, deuren, versnelling, kleur, kavel_nr, verkoop_datum bd.afnemer_bieding " & _
"FROM " & session("schema") & "_voertuig vt, " & session("schema") & "_verkoop_voertuig vv " & _
", " & session("schema") & "_biedingen bd " &_
"where vv.kenteken = vt.kenteken " & _
"and vv.kenteken = bd.kenteken(+) " & _
"limit 0,10 " |
blijft mijn IIS maar laden en laden en op een gegeven moment is IIS "dood" moet de boel eerst weer stoppen en starten enz voordat het weer wil werken...
als ik die query rechtstreeks op oracle uivoer geeft ie braaf het goede resultaat terug..
iemand enig idee hoe dit kan??