Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Thanks anyway.
Ed out
Verwijderd
Coming...coming, was even druk met een paar virusjes.Op woensdag 09 januari 2002 09:52 schreef stoff het volgende:
@ heaven
ik heb je gemaild... nog geen antwoord? let me know plz... ben benieuwd
Mail je vandaag wel even.
Met of zonder virusOp woensdag 09 januari 2002 10:52 schreef Heaven het volgende:
[..]
Coming...coming, was even druk met een paar virusjes.
Mail je vandaag wel even.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Nu weer zonder gelukkig....Op woensdag 09 januari 2002 13:20 schreef psygho het volgende:
[..]
Met of zonder virus
Quik Auto
Soerelseweg 15
8181AK HEERDE
0578-560072
Ed Out
1x is leuk, 2x begint te vervelenOp vrijdag 11 januari 2002 09:43 schreef Ed_Capone het volgende:
Ed Out
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Ta Ta, Ta, Tata, Ta Ta, Tataataa, tatatatatataOp zaterdag 12 januari 2002 13:55 schreef Dirk-Jan het volgende:
WTF is een dixie tune?
Zoiets?
Perfect!!Op zaterdag 12 januari 2002 21:40 schreef Heaven het volgende:
[..]
Ta Ta, Ta, Tata, Ta Ta, Tataataa, tatatatatata
Zoiets?
PB 3.2
Hmmja, vet, oude omatjes laten schrikken enzoOp zondag 13 januari 2002 00:02 schreef Tarin het volgende:
[..]
Hm.. ja..
Gaaf, dat wil ik ook! op m'n fiets
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
ik wil weten hoe dat klinkt!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
wijs hem eens aan dan bij de conrad? ik heb ook zitten zoeken maar kon niks vindenOp vrijdag 11 januari 2002 14:01 schreef unknownjim het volgende:
ook bij de conrad..
Verwijderd
Helaas heb ik nog nooit kunnen vinden wat ik op dit gebied zoek: Een drietonige 'Tour de France' hoorn. Drie hoorns die met een 'Hoog Mid Laag Mid Hoog Mid Laag...' patroon klinken. (Anders dan een Ambulance dus).
Dus: Wie kan me in de goede richting wijzen om aan Tour de France hoorns te komen???!!
Dadyo.
Verwijderd
Op de site kon ik em niet vinden, maar in het 'grote boek' ben ik em wel is tegen gekomen, 3 hoornen aleen..Op zondag 13 januari 2002 23:05 schreef stoff het volgende:
[..]
wijs hem eens aan dan bij de conrad? ik heb ook zitten zoeken maar kon niks vinden