pricewatch accounts

Pagina: 1
Acties:

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
Er is dus tegenwoordig voor shops een optie om een account te nemen, zodat zij dus meerdere prijzen kunnen plaatsen in de pricewatch, en die prijzen alleen door hun zelf te wijzigen.
Stel nou dat een onderneming met zo'n account verzuimt om de prijzen up to date te houden.
Wat zijn de gevolgen voor een onderneming als ze telkens in gebreke blijven en dus op die manier foutieve informatie verschaffen :?
Gaat dan zo'n account op slot :? hoe handelt het MT dit soort zaken af. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Voor t.net zelf lijkt het me in alle gevallen beter dat de prijzen goed zijn die er in staan.
De ondernemingen met een account betalen er immers voor om zo de consument beter te bereiken, kan me niet voor stellen dat Daniel ofzo zou zeggen van: "Ja sorry jullie houden de prijzen niet up to date dus jullie account gaat op slot"

Hoe gaat dit in z'n werk :?

Stel ik heb een onderneming en betaal dus 300,- zo staat het er nog per kwartaal voor het account. Mijn medewerkers of ik verzuimen meerdere keren de prijzen te updaten.
Wordt het "contract" dan ontbonden :?
Het is voor t.net wel een inkomsten vermindering, als dat het geval zou zijn.
Of gaat iemand binnen de crew dan maar de prijzen editten :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Prijzen die niet kloppen worden door ons verwijderd, als z'n prijs wordt aangemeld via pricewatch meldpunt. Als zo'n bedrijf z'n prijzen niet update zal het er uiteindelijk op neerkomen dat het bedrijf geen prijzen in de pricewatch heeft maar wel betaald.

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Ja, die info mag wel in euro's Femme :)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan komt het er eigenlijk op neer dat T.net er meer voordeel van heeft (er komt geld binnen) dan de gebruikers van de site (foute prijzen, irritatie)...

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op woensdag 09 januari 2002 00:12 schreef fredkroket het volgende:
Dan komt het er eigenlijk op neer dat T.net er meer voordeel van heeft (er komt geld binnen) dan de gebruikers van de site (foute prijzen, irritatie)...
Uuhh, de pricewatch is er voor de gebruikers en niet de het geld. Dit is gewoon meer gedaan om oa de pricewatch levend te kunnen houden.

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok ok dat is waar....

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op woensdag 09 januari 2002 00:12 schreef fredkroket het volgende:
Zo'n bedrijf gaat natuurlijk geen pwmanager account nemen om vervolgens geen prijzen in de pricewatch te zetten. De situatie die gellie schets is louter hypothetisch, in de praktijk zal het niet snel gebeuren.
Pagina: 1