Falcon 4.0 handleiding nl

Pagina: 1
Acties:

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet iemand of er een nederlandse handleiding op internet staat in pdf formaat ofzo? Ik kon met google nix vinden en alles in het engels lezen vind ik nogal irritant aangezien het vrij veel is.

bvd

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nee, de handleiding is er alleen in het Engels, Duits en Spaans. (Geen idee wat betreft Chinees of Japans)

Het complete luchtvaart jargon alsmede de functies van alle radar en nagivatiesystemen zijn in het engels dus tja - ik ben bang dat je er niet aan zal ontkomen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• urf
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 12:00 schreef tazzman het volgende:
Nee, de handleiding is er alleen in het Engels, Duits en Spaans. (Geen idee wat betreft Chinees of Japans)

Het complete luchtvaart jargon alsmede de functies van alle radar en nagivatiesystemen zijn in het engels dus tja - ik ben bang dat je er niet aan zal ontkomen.
Ach, het is het wel waard. Maar nederlands leest toch ff wat sneller. Maar dan begin ik wel aan de engelse :)

Als er mensen zijn die hem wel hebben zijn de reacties nog steeds welkom hoor! :D

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik vlieg met Falcon 4.0 sinds Dec '98 en ik heb nog NOOIT een Nederlandse versie dan wel handleiding gezien voor Falcon 4.0.. ik ben bang dat hij er echt niet is :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• urf
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 12:46 schreef tazzman het volgende:
Ik vlieg met Falcon 4.0 sinds Dec '98 en ik heb nog NOOIT een Nederlandse versie dan wel handleiding gezien voor Falcon 4.0.. ik ben bang dat hij er echt niet is :)
Maar hoe ben je ermee begonnen dan? Gewoon spelen en af en toe wat lezen in het boek ofzo? Of heb je eerst het hele boek gelezen? :?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Eerst ff doorlezen totdat je bij de trainingsmissies komt. Dan is het lezen - vliegen en proberen - weer lezen. Na de trainingsmissies allemaal uiteindelijk volbracht te hebben, heb ik het achterste gedeelte van de handleiding geheel gelezen, waar de diverse systemen en tactieken in detail worden uitgelegd.

Ik was dus enige weken bezig met het "Leren". Falcon 4.0 is een van de meest realistische jet sims en een echte F-16 pilot is zelf jaren bezig. Verwacht niet dat je binnen 2 dagen alles weet - zelfs al IS de Falcon 4.0 natuurlijk een sterke vereenvoudiging van de echte F-16C Block 50/52.

Je leert eerst kruipen, dan pas lopen en dan pas rennen. Zeker als je daarna ook nog verder wilt met Falcon 4.0 SP1 of SP2, welke *NOG* ingewikkelder en realistischer zijn, dan is het cruciaal dat je alle basis systemen blindelings kent.

Falcon 4.0 is moeilijk maar wel een ervaring op zich. Ik vlieg zelf op 97% Realism (Padlocking staat als enige op Enhanced en niet op Realistic) met Falcon 4.0 SP1A en elke vlucht is spannend en een hoop werk. Zeker als ik online vlieg met het 87th VFW, waar het realism gehalte bijzonder hoog ligt! Maar het geeft een enorme kick :)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 16:00
Ken je de handleiding van deze game ergens in pdf of zo downloaden? :?
Lijkt me wel handig om ook een digitale versie te hebben :).

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat zou misschien wel van een illegale server kunnen ja maar van de officiele game site kan je natuurlijk geen PDFs downloaden.

Pagina: 1