Weet iemand of er een nederlandse handleiding op internet staat in pdf formaat ofzo? Ik kon met google nix vinden en alles in het engels lezen vind ik nogal irritant aangezien het vrij veel is.
bvd
bvd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ach, het is het wel waard. Maar nederlands leest toch ff wat sneller. Maar dan begin ik wel aan de engelseOp dinsdag 08 januari 2002 12:00 schreef tazzman het volgende:
Nee, de handleiding is er alleen in het Engels, Duits en Spaans. (Geen idee wat betreft Chinees of Japans)
Het complete luchtvaart jargon alsmede de functies van alle radar en nagivatiesystemen zijn in het engels dus tja - ik ben bang dat je er niet aan zal ontkomen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Maar hoe ben je ermee begonnen dan? Gewoon spelen en af en toe wat lezen in het boek ofzo? Of heb je eerst het hele boek gelezen?Op dinsdag 08 januari 2002 12:46 schreef tazzman het volgende:
Ik vlieg met Falcon 4.0 sinds Dec '98 en ik heb nog NOOIT een Nederlandse versie dan wel handleiding gezien voor Falcon 4.0.. ik ben bang dat hij er echt niet is
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq