Toon posts:

Jaton GF3 bizar lage score?!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello ik heb een Jaton GF3 ti 200 op mn ECS zitten, nu vind ik mn score in 3dmark2001 wat tegenvallen. Ik heb de nieuwste drivers geiinstalleerd van nvidia. mijn score is 5900... echt mager voor een 1800+ processor. Zijn er opties met overclockprogrammas die m sneller maken? Of ligt het aan de ECS

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ehm welk ECS mobo? K7S5A? Welk OS? Welke drivers? AGP 4x enabled in BIOS?

webOS all the way!

Verwijderd

Ik vind dat 3dmark2001 altijd laag scoort met AMD procs, kheb zelf een XP1500+ met een GF2mx en scoor daarmee iets hoger dan mijn vriendin met P3-600 met een GF2mx... :( snap het ook niet en kan wel janken! :'( aan de andere kant draait alles wel lekker dus kan 2dmark de pot op! :Y)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik haal met een GF2 Ti en een Tbird 1,4 op hetzelfde plankje ongeveer 4600 pnt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een k7s5a inderdaad, maar ik zie iedereen rond de 1700 zitten met zon processor. Ik weet niet of sidebanding aanstaat, en die 5900 haal ik alleen door m te overclocken. Ik vind het echt laag, vraag me af of ik iets moet doen aan mn mobo of kaart??? Ik draai Windows XP, heb agp 4* enabled staan, voor de rest nergens naar gekeken...

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

Volgens mij is die score niet eens zo laag met zo'n kaart.. Je kan wel via die pagina gaan vergelijken, maar goed.. Die hogere scores zijn allemaal van tweakers.. Dus je zult toch echt moeten gaan tweaken wil je een betere score halen.. Maar goed.. 3dmark ZUIGT!!

edit:
je hebt al getweaked, maar bij mij was dat ook.. Hoe meer ik mijn GeForce 2 tweakte des te lager mijn 3dmark score werd.. Spellen gingen wel beter lopen

superB

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Op dinsdag 08 januari 2002 11:41 schreef Juustem het volgende:
Ik vind dat 3dmark2001 altijd laag scoort met AMD procs, kheb zelf een XP1500+ met een GF2mx en scoor daarmee iets hoger dan mijn vriendin met P3-600 met een GF2mx... :( snap het ook niet en kan wel janken! :'(
Ik ook als ik zulke reply's lees !!

Ps, met dat ecs mobo is niks mis, maar vermeld iig de drivers etc, trouwens, 5900 is iig niet niks, ik denk dat het gewoon een video drivertje is of wat simpele instellingen...

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Sinds 27/12 is er weer een nieuwe AGP driver op de SIS website, probeer die eens. Staat je memory e.d. wel op ultra ?

Verwijderd

Topicstarter
23.11 geiinstalleerd! Ik ben niet bekend en wat huiverig met Gefore Tweak en andere progs om instellingen te veranderen. Ik weet dat ie op agp 4* staat, voor de rest weet ik niet waar ik naar moet kijken! Iemand had het over sidebanding en fast write of zo ?!

Ja memory staat op Ultra.. (lang leve Dane elec)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Op dinsdag 08 januari 2002 11:50 schreef sbronsge het volgende:
23.11 geiinstalleerd! Ik ben niet bekend en wat huiverig met Gefore Tweak en andere progs om instellingen te veranderen. Ik weet dat ie op agp 4* staat, voor de rest weet ik niet waar ik naar moet kijken! Iemand had het over sidebanding en fast write of zo ?!

Ja memory staat op Ultra.. (lang leve Dane elec)
Kijk eventjes naar je video driver enzo , staat AA niet toevallig aan of iets anders geks?

Verwijderd

Topicstarter
Waar staat AA voor

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

verticale-synchronisatie moet uit
atialiassing moet uit
FSAA moet ook uit (altans als je de beste benchmark wilt halen)
Gewoon naar eigenschappen van je videokaart gaan.

superB

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.