K'had laatst al een topic over het Word.Application component aanroepen zonder Word te installeren, naja khep Word dus toch maar geinstalleerd, alleen krijg nu wat errors, en ben al dagen aan't zoeken maar kom er echt niet uit.
Eerst kreeg ik errors dat het ActiveX component niet kon worden aangemaakt.
via RUN--> dcomcnfg
heb ik bij Microsoft Word Document de Access en Launch permissions toegekend aan de IUSR_pcnaam en de IWAM_pcnaam (die hadden die rechten default al, maar alsnog ff)
bij Identity heb ik de Interactive User gekozen.
Nu krijg ik
Volgens mij ligt het dus echt niet aan die username en password, maar mis ik gewoon nog een instelling of staat er ergens nog een rechteninstelling niet goed, ik heb alleen dus geen flauw idee welke.
Nu kan ik me herinneren van de installatie op m'n testPC dat ik nog iets moet instellen, maar kan dus nergens meer vinden wat dat was.
Ik heb de IWAM en IUSR al execute en read rechten op de Office Dir gegeven, maar dat haalt ook niets uit.
Eerst kreeg ik errors dat het ActiveX component niet kon worden aangemaakt.
via RUN--> dcomcnfg
heb ik bij Microsoft Word Document de Access en Launch permissions toegekend aan de IUSR_pcnaam en de IWAM_pcnaam (die hadden die rechten default al, maar alsnog ff)
bij Identity heb ik de Interactive User gekozen.
Nu krijg ik
code:
1
2
| error '8000401a' The server process could not be started because the configured identity is incorrect. Check the username and password. |
Volgens mij ligt het dus echt niet aan die username en password, maar mis ik gewoon nog een instelling of staat er ergens nog een rechteninstelling niet goed, ik heb alleen dus geen flauw idee welke.
Nu kan ik me herinneren van de installatie op m'n testPC dat ik nog iets moet instellen, maar kan dus nergens meer vinden wat dat was.
Ik heb de IWAM en IUSR al execute en read rechten op de Office Dir gegeven, maar dat haalt ook niets uit.