Toon posts:

Ati Radeon Mobility 64 MB in Dell laptop,TV-OUT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af of iemand mij kan vertellen of er een tv-out aansluiting zit op de inspiron 8100 laptop van dell als je deze kiest met een Ati Radeon Mobility 64 mb?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ga naar de site dell.nl, stell je computer samen, klik op details bij de grafische kaart. Daar kun je alle gegevens vinden over de kaart..:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, jij denkt zeker dat ik nog geen onderzoek heb gedaan :)

Ik kan het niet vinden, niet op preview sites, zelfs niet op de site van ati.

De dell site geeft hier ook geen informatie over....

Daarom vraag ik het dus hier...:)

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
ik dacht dat er een geforce 2 go in zat.....

Verwijderd

Topicstarter
Kan ook idd als je wilt ja, maar die ati kaart is dus gloednieuw! In benchmarks komt hij ongeveer 2x zo snel uit de bus dan de 32mb geforce 2 go. Bovendien springt ie zuiniger om met stroom...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

als je hier kijkt:
http://www.dell.com/us/en/bsd/products/model_inspn_3_inspn_8100.htm

zie je dat er een S-video op zit voor TV-out, en dat je kunt kiezen uit een GF2Go of een Radeon Mobility, dus dan mag je volgens mij aannemen dat dit voor beide kaarten geldt.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het jah! Thanx!

Wat ik echter wel vreemd vind is dat die s-video uitgang niet te zien is in de tech sheet van de "nederlandse" versie van de site.

http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/dhs/products/model_inspn_3_inspn_8100.htm

Erg vaag, betekent dat er verschil zit tussen de 2 modellen of is het gewoon slordig? Erg vreemd in ieder geval :?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

het kan heel goed dat er verschil zit tussen USA en EUR modellen, dat zou je dan mogelijk bij Dell Sales na kunnen vragen. Ik weet niet of Dell ook verschillende modellen voert in USA/EUR maar er zijn zat hardwarefabrikanten (zowel onderdelen als complete systemen) die dat wel doen.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1