hi
Ik ben van plan binnenkort eens een video-bewerkingskaartje ana te schaffen. Ik heb zo eens rondgekeken op de site van Pinnacle, want deze bleek zo wat de enige die hierin iets serieus betekent. (Right?
) Maar ik kom er niet uit welke en waar ik het beste er eentje kan aanschaffen. Ze hebben zo'n test gebeuren op hun site, hieruit blijkt dat ik voor de DC10+ zou moeten gaan, of voor de DV+. De gegevens over het schrijven en lezen van analoog/digitaal videocamera/recorder krijg ik dus wel gevonden. Alleen die informatie als hoeveel frames/sec en resolutie enz. krijg ik niet gevonden. Iemand die me heirbij kan helpen? (Ik wil op zijn minst wel een kwaliteit die op een TV toonbaar is)
alvast bedankt
PS: Het bewerken van de video zelf kan geloof ik ook met programma's apart, dus als ioemand iets weet over een kaart waar je alleen betaald voor een kaart, alle info is welkom
Ik ben van plan binnenkort eens een video-bewerkingskaartje ana te schaffen. Ik heb zo eens rondgekeken op de site van Pinnacle, want deze bleek zo wat de enige die hierin iets serieus betekent. (Right?
alvast bedankt
PS: Het bewerken van de video zelf kan geloof ik ook met programma's apart, dus als ioemand iets weet over een kaart waar je alleen betaald voor een kaart, alle info is welkom