eff en kort vraagje ik krijg vanavond een nieuwe pc, heb nu p4 1,4MHZ en krijg een athlon 1800XP, ik switch gewoon me mobo proc+geheugen om. moet ik nu mijn HD formatten of niet??? iemand die dit weet? alvast bedankt
Lijkt mij niet. Gewoon ff HD omhangen. Welk OS draai je?
Money for nothin' and your chicks for free
Je veranderd van moederbord, dus een hele zooi dingen worden anders (IDE controller, USB controller, PCI to AGP bridge, enz. Die hele waslijst) dus ja opnieuw installeren is aan te raden.
Het hoeft niet, maar echt superlekker zal het niet draaien.
Het hoeft niet, maar echt superlekker zal het niet draaien.
Dan zou ik het gewoon proberen.Op dinsdag 08 januari 2002 10:48 schreef 2jaaroptweakers het volgende:
ik draai nu op windows XP
Money for nothin' and your chicks for free
Mijn ervaring is dat als je iets veranderd aan je systeem (wat dan ook) installeer dan windows opnieuw want vroeg of laat begint windows toch te zeiken.
Catch a smile out there!
Gewoon doen, ik had het ook geprobeerd om een hard-disk om te switchen met een 95 install erop, het draait wel maar het is heel erg brak. Als je slim bent doe je ff een formatje en installer je alles ff opnieuw.
Ik heb dat al eens meegemaakt, van een pentium naar een amd (duron dan). er stond al win xp op, en er was gezegd dat je met de "rescue" optie van win xp installatie cd het mogelijk zou zijn. Maar, dat pakte niet zo uit. alles dus opnieuw moeten installen.
Maarja, ik hoop dat ik je hier mee nog een btje kan helpen, suc6 iig.
p.s. Het had ermee te maken dat de hardwareconfiguratie gewoon nog anders op de hdd stond, en die dus in de OS werd gepakt, en dat werkt niet
p.s. Het had ermee te maken dat de hardwareconfiguratie gewoon nog anders op de hdd stond, en die dus in de OS werd gepakt, en dat werkt niet
Het is een kwestie van proberen (best een kans dat het werkt in XP), maar ook ik zou een clean install doen. Net wat minder kans op rare storingen later.
harstikke bedankt voor de reacties ik ga het eerst wel eff proberen zonder clean install en daarna eventueel wel een clean install ik laat het wel weten.
greetzz
S
greetzz
S
Pagina: 1