Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF
Verwijderd
DUH..
Je zet de firewall uit....!!!! En nu kun je niet meer internetten of zo, da's gek
Bedrijfsnetwerk + chatten --> ben jezelf de baas ofsow?
Ik denk dat de systeembeheerder is gaan filteren op internetcontent en dat ie in zijn log heeft gezien dat een of andere kwiebus zit te chatten tijdens werk. Is jouw baas een beetje coulant? Succes ermee.
Je zet de firewall uit....!!!! En nu kun je niet meer internetten of zo, da's gek
Ik denk dat de systeembeheerder is gaan filteren op internetcontent en dat ie in zijn log heeft gezien dat een of andere kwiebus zit te chatten tijdens werk. Is jouw baas een beetje coulant? Succes ermee.
iets meer info over het netwerk zou wel helpen!!!
Krijgen we hier dadelijk ook niet een regel in de faq dat illegaal surfen op kosten van de baas niet mag worden gevraagd 
* TheGhostInc vindt het netzoiets als huiswerk, maar dan eigenlijk nog erger....
* TheGhostInc vindt het netzoiets als huiswerk, maar dan eigenlijk nog erger....
Verwijderd
Ik denk het welOp dinsdag 08 januari 2002 15:10 schreef TheGhostInc het volgende:
Krijgen we hier dadelijk ook niet een regel in de faq dat illegaal surfen op kosten van de baas niet mag worden gevraagd
Ik kan wel gewoon internetten hoor. Alleen chatten ging niet. En ik weet wel zeker dat de systeembeheerder niet is gaan filteren, want de systeembeheerder dat ben ik !!Op dinsdag 08 januari 2002 15:00 schreef breko het volgende:
DUH..
l8r
Spasm
LOLOp donderdag 10 januari 2002 09:31 schreef Spasm het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon internetten hoor. Alleen chatten ging niet. En ik weet wel zeker dat de systeembeheerder niet is gaan filteren, want de systeembeheerder dat ben ik !!
l8r
Spasm
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
een systeembeheerder chat toch nietOp donderdag 10 januari 2002 09:31 schreef Spasm het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon internetten hoor. Alleen chatten ging niet. En ik weet wel zeker dat de systeembeheerder niet is gaan filteren, want de systeembeheerder dat ben ik !!
l8r
Spasm
deze wel !
Pagina: 1