Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
\0/
Anoniem: 1933
wel raar dat je kan printen zonder papier... mijn printer zou dat niet doen, dan gaat dat papierlampje knipperen
Deze plek is te koop.
Anoniem: 45070
Ik snap echter niet goed wat je bedoelt met "strepen" .
Mijn probleem is echter als volgt, bij het uitprinten van foto's trekken de laatste rolletjes (de gekartelde) putjes in 't papier , waardoor de inkt loslaat, en aan de wieltjes blijft plakken. ERG FRUSTREREND !
Ik heb helaas nog geen oplossing hiervoor gevonden, maar daar staat tegenover dat ik ook TOTAAL geen idee heb waarom die laaste wieletjes erop zitten, want ze hebben totaal geen nut
Anoniem: 30200
Gebruik je originele Epson inkt en Epson fotopapier?Op dinsdag 08 januari 2002 22:36 schreef germy het volgende:
Dit probleem komt me bekend voor ! Ik heb zelf een epson 740, en een dergelijk probleem.
Ik snap echter niet goed wat je bedoelt met "strepen" .
Mijn probleem is echter als volgt, bij het uitprinten van foto's trekken de laatste rolletjes (de gekartelde) putjes in 't papier , waardoor de inkt loslaat, en aan de wieltjes blijft plakken. ERG FRUSTREREND !
Die wieltjes hebben wel nut, ze zorgen er namelijk voor dat je papier niet gaat "dwalen" (ik weet niet hoe je het anders moet noemen) Ze zorgen ervoor dat er altijd dezelfde afstand is tussen papier en printkop. Dit voor het beste printresultaat.Ik heb helaas nog geen oplossing hiervoor gevonden, maar daar staat tegenover dat ik ook TOTAAL geen idee heb waarom die laaste wieletjes erop zitten, want ze hebben totaal geen nut
chloroform ookOp woensdag 09 januari 2002 09:34 schreef rtgo het volgende:
Kijk alsjeblieft uit met aceton. Veel soorten plastics lossen daar in op.
maar dat hebben de meeste mensen niet in huis.
Ik kan me echter moeilijk voorstellen dat 't daaraan ligt?
Die laatste rollen zijn niet vies trouwens, ze "plakken" als 't waren aan 't papier (omdat de inkt nog nat is) , en laten daardoor een soort perforatie op 't papier achter.
Wazig he?
Anoniem: 38851
Gooi weg en koop een hp
Ik had ook veel last van vlekken strepen enzo.
Misschien komt het omdat ik zelf cartriges vulde
Maarja met Hp geen last.
Ik zou het schoonmaken met gewoon wat water omdat alcohol of acceton je rollen op zou kunnen lossen.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
dit slaat dus nergens op..... hp is míj hetzelfde al gebeurt, kwil hier geen flamewar beginnen, maar alle printers kunnen dit kwaaltje krijgen.Op woensdag 09 januari 2002 10:27 schreef DGStefan het volgende:
Epson stinkt.
Gooi weg en koop een hp
Misschien komt het omdat ik zelf cartriges vulde
Maarja met Hp geen last.
trouwens, nog een advies, breng m anders even ergens heen waar je die printer weghebt, en vraag hen om advies (meestal gratis)
Deze plek is te koop.
Ik kan me wel voorstellen dat het door je "compatible" inkt komt en het niet gebruiken van Epson fotopapier. Ik heb een Epson, met originele cartridges en Epson photopaper, en ik heb nergens last van.Op woensdag 09 januari 2002 09:59 schreef germy het volgende:
Ik gebruik compatible inkcartridges (6 stuks voor 95 piek) , en geen epson fotopapier.
Ik kan me echter moeilijk voorstellen dat 't daaraan ligt?
Die laatste rollen zijn niet vies trouwens, ze "plakken" als 't waren aan 't papier (omdat de inkt nog nat is) , en laten daardoor een soort perforatie op 't papier achter.
Wazig he?
typo
Je zegt volgens mij zelf al wat de oorzaak is.Op woensdag 09 januari 2002 10:27 schreef DGStefan het volgende:
Epson stinkt.
Gooi weg en koop een hp
[b]Misschien komt het omdat ik zelf cartriges vulde[/b]
Maarja met Hp geen last.
En ik denk dat er ook zat mensen zijn die liever een Epson hebben dan een HP, en als jou voorkeur uitgaat naar een HP dan moet je een HP kopen.
Verwacht niet van een product dat het goed werkt als je niet de originele materialen (lees inkt enzo) gebruikt.
Bovendien, dit is gewoon glossy paper, a 1 piek per vel, dus ZO slecht kan 't niet niet he? ;-)
De rolletjes zijn ook niet vuil ofzo ..ze "perforeren" gewoon 't papier ...ze drukken er niet doorheen ofzo, maar de inkt blijft er gewoon aanhangen, waardoor je putjes in de foto krijgt.
Overigens is dit de laatste epson die ooit zal kopen hoor, doet u mij maar een hp , altijd dat gezeik met die koppen reiningen, kost iedere keer weer een hoop inkt (ik vraag me altijd af WAAR die inkt naartoe gaat? )
dus het zou best kunnen dat je aan een nieuwe printkop moet denken €50
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Hoe weet jij, de topicstarter, trouwens dat het NIET aan de inkt ligt?? Het lijkt namelijk dat de inkt niet snel genoeg droogt.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Dan is het echt heel vreemd ja... gebruik je dan wel het goede Epsonpapier?Op donderdag 10 januari 2002 15:20 schreef germy het volgende:
ik ben de topicstart niet hoor. Maar het kans best a.d inkt liggen, alleen gebeurt het zowel met EPSON inkt, als "witmerk" inkt ...tja, dan weet je 't ook niet meer he?
(oh ja, en kijk eens wat de topicstarter gezegd heeft, dan snap je m'n vorige reactie ook wel
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)