Hoi ik heb een Celeron 800@1066MHZ met een Nvidia TNT2 32mb ram. Sinds een week of 2 doet de computer raar bij spelletjes als Qauke III areana en Counterstrike, Max payne en Return to Castle wolfenstine.(meer spelletjes heb ik op het ogenblik niet .) Dit is het probleem: De computer hapert als ik met de muis beweeg. Hij doet dit niet al de tijd (het is wel te spelen) maar het is niet makkelijk als je net wordt aangevallen in counterstrike. Waar ligt dit haberen aan? het kan toch niet aan mijn systeem liggen hij heeft het altijd goed gedaan. Zou dit kunnen liggen aan dat mijn PC is overgeclockt?
Misschien je hd ff defragmenteren, overal nieuwe drivers voor installeren (met name je videokaart). En 128mb houdt niet over, maar het zou in principe genoeg moeten zijn, net als je videokaart. Je zegt zelf al dat hij het altijd goed gedaan heeft, dus aan je hardware kan het eigenlijk niet liggen nee.Op dinsdag 08 januari 2002 10:14 schreef lennert het volgende:
Hoi ik heb een Celeron 800@1066MHZ met een Nvidia TNT2 32mb ram. Sinds een week of 2 doet de computer raar bij spelletjes als Qauke III areana en Counterstrike, Max payne en Return to Castle wolfenstine.(meer spelletjes heb ik op het ogenblik niet .) Dit is het probleem: De computer hapert als ik met de muis beweeg. Hij doet dit niet al de tijd (het is wel te spelen) maar het is niet makkelijk als je net wordt aangevallen in counterstrike. Waar ligt dit haberen aan? het kan toch niet aan mijn systeem liggen hij heeft het altijd goed gedaan. Zou dit kunnen liggen aan dat mijn PC is overgeclockt?
Verwijderd
ik had dat ook in UT, mijn fps lagf boven de 60, maar nog steeds schokkerig, het lag dus aan de muis.....
nieuwe drivers en ff die ps/2rate omhoog gezet en nu draaid ie weer perfect
nieuwe drivers en ff die ps/2rate omhoog gezet en nu draaid ie weer perfect
heeft te maken met Direct 3D en TNT2 ffies andere, misschien oudere drivers proberen. Had het ook met mijn oude config in CS maar dat is opgelost door een sys upgrade
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.