Quest3D

Pagina: 1
Acties:

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 16:17
Kent iemand het programma Quest3D? www.quest3d.com
Is het moeilijk om te leren en weet iemand een site met tutorials?

alvast bedankt :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 16:17
Jah ik heb al gezocht maar zonder die plusjes!!!
Maar heb je op zo'n link bij google geklikt je krijgt alleen dat er een demo is uitgebracht en verder geen tutorials.
Trouwens waarom gebruikt niemand dat programma hier(tenminste met search kan ik niks vinden wat ermee te maken heeft).
Lijkt me trouwens een goed programma als ik die pics op www.Quest3d.com zie. ;)

Verwijderd

Je kan alles modelen in een 3d programma zoals driedeemaks ofzo en dan kan je *denk ik* met quest3d een interactief geheel van maken..

(gloofikhoor)

Verwijderd

Klopt. Je kan verschillende 3D objecten importeren, samen met textures (jpeg enzo) en daarna een animatie in elkaar zetten. Uiteraard kan je de boel ook geheel interactief maken. Met een beetje moeitje knal je er zo een game uit!

Verwijderd

Cool. Je kan nu zelfs een GeForce4 winnen als je er iets gaafs mee maakt!

Zie ook http://www.nvidia.com/

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik heb er een lezing over gehad op school, en wil het zeker wel gaan gebruiken, maar er is helaas geen gratis demo of iets dergelijks, waarschijnlijk gaan we het aanschaffen op school en dan wil ik er mee gaan kloojen.

Het is werkelijk een fantastisch progje, we hebben er met 40 studenten gaten in proberen te schieten en ze waren met alle tekortkomingen OF bezig, OF het zat er toch in :)

groots! :)

Stoer; Marduq

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:08
er staan tutorials in de PCzone benelux.. daar staat het proggie ook op de cd :)

moet em nog steeds eens installen :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Die tutorials staan er inderdaad al 4 maanden in ofzo.

De versie die je nu kan downloaden van de contest web site daar kan je ook mee saven! En naar exe files publishen! check gewoon ff www.quest3d.com/contest en daar kan je hem downen...
Pagina: 1