Toon posts:

logitech cordless desktop i touch blijft hangen?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, wie weet waar dit aan ligt, van tijd tot tijd blijft de muis hangen, soms helpt het om weer op de connect knopjes te drukken soms niet, herstarten na een aantal keer lukt soms wel en wederom soms niet, ik draai onder xp, ik heb beide aansluitingen geprobeerd zowel usb als de normale ps aansluiting, wonderbaarlijk is ook dat zelfs toen het weer bleef hangen ook de normale ps aansluiting niet werkte, weer in de usb herstarten en prompt hij deed het weer, wel uitermate vervelend.

wie o wie heeft een antwoord?!

p.s. toetsenbord is ook al twee keer blijven hangen!

alles wat jullie beschreven hebben heb ik ook al geprobeerd inclusief de laatste driver, zou het ontvangertje misschien stuk kunnen zijn?!

Verwijderd

heb je al de laatste xp drivers weggehaald bij logitech?

• Haywire
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2025

Haywire

Even zo'n "Duh"-opmerking die af en toe toch wel kan helpen: zijn de batterijen wel vers?

Verwijderd

Ik had het bij een vriend van me, kreeg spontaan een niet werkende muis, terwijl hij nieuwe batterijen heeft. :?
FF alle dingen van de usb gedeinstalled, rebooten en klaar, daarna vondt hij alles opnieuw van usb-devices en keyboard zelf.
Sindsdien werkt alles perfect! :)

suc6 ermee!

Verwijderd

Hmmz.. Dat had ik ook, alleen had er nog een 2e computer bijstaan met zo'n zelfde toetsenbord-muis combi, gevolg was dat één van de twee muizen lag te emmeren.

Ik kreeg het niet opgelost door die knopjes opnieuw in te drukken, het enige wat hielp was de zenders dicht bij de muis te plaatsen.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op dinsdag 08 januari 2002 10:34 schreef bitvreter het volgende:
Hmmz.. Dat had ik ook, alleen had er nog een 2e computer bijstaan met zo'n zelfde toetsenbord-muis combi, gevolg was dat één van de twee muizen lag te emmeren.

Ik kreeg het niet opgelost door die knopjes opnieuw in te drukken, het enige wat hielp was de zenders dicht bij de muis te plaatsen.
in de software kun je toch een ander kanaal instellen of niet ??

Deze plek is te koop.

Verwijderd

het kan ook dat er iets stoort op de ontvager,
leg hem iets verder weg van je monitor of van een adapter
Pagina: 1