Wanadoo cable basic of premium?
Voor besiac had je dacht ik niet eens een netwerkkaart nodig..
voor premium is een 10 mbit kaart prima.
Voor besiac had je dacht ik niet eens een netwerkkaart nodig..
voor premium is een 10 mbit kaart prima.
Verwijderd
Je zult met kabel ruimschoots de 10 mbit p/sec niet halen dus een 10 mbit netwerkkabel volstaat ruimschoots, 100 mbit/sec is overkill
10mbit/sec is genoeg, aangezien je download-snelheid met Wanadoo Premium maximaal 512kbit/sec is.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Volgens mij hebben alle kabelproviders toch een 10 Mb lan voor zijn abbonee's?
En als er al 1 op 100 Mb zit, dan wil ik daar wel een abonnement op
En als er al 1 op 100 Mb zit, dan wil ik daar wel een abonnement op
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
dacht ik ook al dat 10mbit genoeg is. heb nu een netwerkkaart 10/100 liggen. Draai veel op coax dus 10mbit. Als ik pc opnieuw instal en dan de cable aansluiting erinprop pakt ie dan 10mbit of 100mbit?
Het maximum van Premium is geloof ik om en nabij de 640 Kbit/s = 80 Kbyte/sec = 0.64 Mbit/sec (toch?) dus is 10 Mbit/sec ruim voldoende om voorlopig toe te kunnen.
(heb ik hier een beetje goed gerekend?)
(heb ik hier een beetje goed gerekend?)
Mijn Flickr; Sony A7iii
Premium is prima...Op dinsdag 08 januari 2002 10:00 schreef freaky164 het volgende:
premium... heb je er ervaring mee?
60 - 90 KB/s gemiddeld...
lekker coor als ADSL nog niet beschikbaar of te duur is..
Ik heb thuis ook Casema Premium, 80 Kb/sec, is leuk,
totdat je naar je ouders gaat die @home hebben, en die heeft snelheden van >200k/sec (www.speedtest.nl)
totdat je naar je ouders gaat die @home hebben, en die heeft snelheden van >200k/sec (www.speedtest.nl)
Mijn Flickr; Sony A7iii
10 MBit is genoeg... maar als je toch een 10/100MBit NIC heb liggen... doe die er gewoon in, dan pakt ie gewoon automatisch de 10MBit-snelheid. Maar handig voor als je bij vrienden gaat LANnen ofzo. Dan wíl je 100Mbit.
Volgens mij is het nu wel duidelijk!!!
Money for nothin' and your chicks for free
Zou je denken?
Ik heb ook @Home thuis. De snelheden zijn de laatste tijd echt omhoog geschoten. 350 Kb per sec zijn geen uitzonderingen meer. Ik vind het dus ook terecht dat @Home zijn service met Fl,10 gulden (F*ck de Euro
)verhoogd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
neem bij voorkeur wel een goede pci kaart. geen realtek of winbond meuk.... maar een van intel of 3com.
Sterker nog, volgens mij MOET je je netwerkkaart instellen op 10Mbit. Met 100 Mbit komen er te veel complicaties voor. Is mijn ervaring tenminste.
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Ik draai bij Chello met een Realtek. Werkt prima.Op dinsdag 08 januari 2002 10:23 schreef LeNNy het volgende:
neem bij voorkeur wel een goede pci kaart. geen realtek of winbond meuk.... maar een van intel of 3com.
Volgens mij mag dit helemaal niet uitmaken.Op dinsdag 08 januari 2002 10:25 schreef DJTimo het volgende:
Sterker nog, volgens mij MOET je je netwerkkaart instellen op 10Mbit. Met 100 Mbit komen er te veel complicaties voor. Is mijn ervaring tenminste.
Money for nothin' and your chicks for free
4 gig dacht ik.. maar ik heb er nooit iets van gemerkt..Op dinsdag 08 januari 2002 11:03 schreef ThaFreak het volgende:
Nu we het toch over casema hebben weet DeX of er een maximaal download limiet is?
Gebruik het alleen voor CS en TFC. en soms wat warez en muziek..
Nee, Heb ik andere bronnen voor.Op dinsdag 08 januari 2002 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
dus niet voor de movies?????
Als ie een nieuw moet kopen ja. Anders gebruik je gewoon een 10mbit kaartje maakt niet uit wat zolang het maar werkt.Op dinsdag 08 januari 2002 10:51 schreef zeven het volgende:
koop gewoon een 10/100 mbit kaartje hoef je ook niet over de snelheid te denken
De performantie is niet zo belangerijk want je haalt toch nooit een degelijke doorvoer
* Predator haalt soms wel 600kb/s ( telenet België
Nu zit er trouwens bij mij een Realtek 10/100, vroeger 3com 10mbit. Maakt weinig verschil uit.
Die 3com zit er nu niet meer op omdat ik coax voor lokaal net nodig heb.
Dus 10mbit tenzij je er 1 moet kopen.
Want een 10/100mbit kaartje kost nix meer. Ik heb voor die 10/100 realtek €12,50 betaald
De server van Casema kan een 100 Mbit verbinding soms niet aan. Het signaal wat word aangeboden is dan te groot met als gevolg dat het retoursignaal niet goed doorkomt. Dat kan tot timeouts leiden. Let op: ik zeg KAN!Op dinsdag 08 januari 2002 10:31 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Volgens mij mag dit helemaal niet uitmaken.
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Jahoor, ook voor de movies. Downloadlimiet is 4GB/maand, officieel. Ik ken echter gasten die per dag 1GB D/L'en, al meer dan een halfjaar lang, en nog steeds geen waarschuwingen hebben gekregen van KCma.Op dinsdag 08 januari 2002 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
dus niet voor de movies?????
Volgens diverse bronnen gaat KCma pas moeilijk doen als er zicht netwerkproblemen beginnen voor te doen in een bepaalde wijk. Dan gaan ze kijken wie er veel download en knijpen ze de betreffende gebruiker. Vooralsnog zijn er nog geen probs, dus...
Ik zou me er dus niet al te veel zorgen over maken!
... en oranje! :P
Dat zal je probleem niet zijn. Het probleem zal zijn dat je kabelmodem je nic niet wil zien als ie op 100mbit geforced zit.Op dinsdag 08 januari 2002 11:14 schreef DJTimo het volgende:
[..]
De server van Casema kan een 100 Mbit verbinding soms niet aan. Het signaal wat word aangeboden is dan te groot met als gevolg dat het retoursignaal niet goed doorkomt. Dat kan tot timeouts leiden. Let op: ik zeg KAN!
Uhm nee..Op dinsdag 08 januari 2002 11:19 schreef ThaFreak het volgende:
DeX --> kunnen wij elkaar niet via de icq contacten???(movies)
Heb mijn ICQ al lang al weggedonderd.. En ik heb geen filmpjes op mijn pc..
(DVD roeleert nogsteeds)
Pagina: 1