Toon posts:

Line Sync Led(GRRRR)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yow People,

Ik heb sinds vorige week mijn Analoog/ethernet/DHZ pakket in huis en heb het aangesloten, maar kreeg geen constante verlichting in mijn line-sync ledje op mn modem. Na 3800 uur met de helpdesk vooral in de w8 te hebben gestaan konden ze mij vertellen dat dat aan hun centrales ofzo ligt. Stelletje lamers. Zou zsm opgelost worden. Verder waren er geen IP adressen meer beschikbaar en kon daardoor mijn XS4all abbo niet geactiveerd worden. Dit alles geschied nu op dit moment in het "mooie" Winschoten. Zijn er misschien mensen die ook dit pr0b hebben en misschien meer weten? Ik ben erg benieuwd.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06

BFS

Rude awakening

Moet je wachten tot Kpn een nieuw Fia-plan heeft, daardoor komen er weer Ipadressen vrij voor je provider (Het kan dus zijn dat een andere provider nog wel ip's heeft en mensen kan aanmelden), tsja een nieuw fia-plan laat vaak nog wel even opzich wachten (ik geloof..weet het dus niet zeker 3-6 weken).

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Yep,
Bekend probleem, Ik heb een geen line-sync.

Hopelijk wel een IP.

Het is altijd een verassing met de KPN

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

Jaja, het heeft iets meer dan 4 maanden geduurd, maar vandaag kreeg ik dan eindelijk ook mijn felbegeerde ADSL modem. Beetje jammer allen dat ik ook geen line sync heb.

Maandag word ik eventueel gebeld door een monteur die eens komt kijken, zal mij benieuwen. Ondertussen heb ik WEL op de mxstream website een update voor het modem gevonden, waar uitdrukkelijk bij staat dat het erg handig is voor mensen "bij wie het groene lampje blijft knipperen". Ik kan het pas morgen weer proberen, maar wie weet, ik laat het nog wel horen.

Het was ook te mooi om waar te zijn. Ik heb het pas op 27 september aangevraagd, waarom zou het nu al werken met KPN.

Verwijderd

Nope, die update werkt dus niet (want die versie bleek al op m'n modem te staan). KPN maar weer bellen dus...

God help us: we're in the hands of engineers.