Toon posts:

adsl in Nieuwegein pleite?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn xs4all adsl connectie is sinds giterenavond weg, ben ik de enige (postcode 3436..)?
error 'remote peer not responding'

en daar ging mijn uptime....

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Ik woon ook in nieuwegein (3438..) en heb een hccnet account. Ik heb mn pc gisteren om 0:15 uit gezet en heb tot die tijd gewoon kunnen internetten.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
ok, thnx..
ik zal m'n bekabeling eens nalopen (ik heb de 10.0.0.138 pagina wel, maar met rode letters 'modem down')
misschien iets losgeschopt?

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Als je alle kabels hebt gecontroleerd en verder niets hebt veranderd aan de intellingen, kun je het beste gewoon de helpdesk bellen. Anders ben jij dagen aan het rotzooien en dan blijkt dat je modem kapot is o.i.d.

Verwijderd

Ik had 07012002 om ongeveer 10.00 uur een knipperend line syncje, lag volgens mij niet aan mijn kant, alles ok.

Vaochtend 08012002 weer haperende connect en knipperd line syncje: postcode 3437 XD- Nieuwegein

Nu omstreeks 9.47 alles weer (schijnbaar) stabiel en connect..!

Keep in touch

Ben

Verwijderd

Topicstarter
kheb de helpdesk gebeld, ik moet nog wat checken...(als ik weer thuis ben) maar ik ben dus niet de enige met storing!

wel zonde want ik heb me een chinese gameZ ftp gevonden, niet normaal! ik heb al bijna 20 gb binnen :P

of zou dat het zijn??

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zelf woon in in 3438, maar hier heb ik geen enkel probleem gehad, ook al heb ik Planet, maar meestal ligt het probleem bij KPN en niet bij je provider, maar goed, hopelijk is je verbinding inmiddels hersteld ;)

Dividend for Starters

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op dinsdag 08 januari 2002 11:18 schreef bwe het volgende:
kheb de helpdesk gebeld, ik moet nog wat checken...(als ik weer thuis ben) maar ik ben dus niet de enige met storing!

wel zonde want ik heb me een chinese gameZ ftp gevonden, niet normaal! ik heb al bijna 20 gb binnen :P

of zou dat het zijn??
Lijkt me sterk dat dat het probleem is. Bij de helpdesk zeiden ze immers dat jij niet de enigste was. Maar goed, onze postcodes verschillen 1 cijfer: 3436 vs. 3438.

Dit valt denk ik net onder een ander wijkcentrale ofzo. Vandaar dat ik nergens last van heb.

Verwijderd

Topicstarter
en ja hoor, ik kom thuis en alles werk weer!
(zonder ook maar iets ander te doen dan thuiskomen)

lang leven adsl :+
Pagina: 1