Hallo, pak ik daar een oud spel uit de kast, wil ik hem weer eens spelen, onder win2K dit keer, en bam...ligt ie eruit...is er niet een manier om deze oude game toch onder win2K te spelen ????
greetz,
Burns
greetz,
Burns
ja ik heb ook nog gezocht maar niets te vinden behalve die update. Maar ik denk dat ubermaestro een goed idee heeft. Dat zou kunnen werken.Op woensdag 09 januari 2002 08:37 schreef Burns het volgende:
He hardstikke thnx voor de hulp...ander OS zal helaas niet gaan, het is nl. de pc op mijn werken een collega wilde ff wat leuks voor in de pauzes...en aangezien indiana cool is om te doen, tsja....maar het zou cool zijn als je een patch zou kunnen vinden, ik heb me al te pletter gezocht, maar weet niet zeker of ik wel op de goeie plek aan het zoeken ben....
Verwijderd
Daar ben ik het helemaal niet mee eens, het spel komt uit December 1999, een oud spel is Pacman ofzow.Op dinsdag 08 januari 2002 23:30 schreef PsyFlash het volgende:
Dat is idd wel een heel oude,
Het toeval wil dat ik het recentelijk ook nog vanonder het stof heb gehaalt. Ik draaide toendertijd het beruchte winME. Ik heb het toen opgelost door in dos te booten, maar ik kan me voorstellen dat als je geen goede dos drivers hebt voor bepaalde hardware, en je zonder muis en geluid zit te kijken, dit geen oplossing is.
succes i.i.g.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq