Toon posts:

Indiana Jones and the Infernal Machine onder Win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, pak ik daar een oud spel uit de kast, wil ik hem weer eens spelen, onder win2K dit keer, en bam...ligt ie eruit...is er niet een manier om deze oude game toch onder win2K te spelen ????

greetz,
Burns

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
:)

Dat is idd wel een heel oude,
Het toeval wil dat ik het recentelijk ook nog vanonder het stof heb gehaalt. Ik draaide toendertijd het beruchte winME. Ik heb het toen opgelost door in dos te booten, maar ik kan me voorstellen dat als je geen goede dos drivers hebt voor bepaalde hardware, en je zonder muis en geluid zit te kijken, dit geen oplossing is.
succes i.i.g.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm....ik bedoel niet die HEEEEEL erg oude indiana jones he ?? is van...nou, pak hem beet, 1,5 jaar terug ?? mischien 2 jaar ??? dat in dos booten ??? shit, da's jammer...is er niet een of andere patch waarmee ik het wel onder win2K kan spelen ???? zou cool zijn....

• PsyFlash
Ik zat helemaal fout, sorry sorry
jij bedoelt een heel andere Iniana. Dit is gewoon een windows spel.
Hier zijn de recuirements:

Operating System: Windows 95 or 98
Computer: 100% Windows 95/98 DirectX compatible computer required
CPU: 200 MHz or faster
Memory: 32MB RAM required
Video: 4MB PCI or AGP Direct 3D Graphics Accelerator Required
Sound: 16-bit sound card required
CD/ROM: Quad speed IDE or SCSI CD-ROM required
Input Devices: 100% Windows 95/98 compatible keyboard required. Optional support for gamepads and joysticks
DirectX: DirectX 6.1 or higher (DirectX 6.1 included on CD if needed
Note: Your system may require the "latest: Windows 95/98 drivers for your particular hardware

Als je (behalve je win versie) zeker weet dat je alles hebt, wordt het vrees ik een andere windows versie installen, maar zal morgen eens naar patch zoeken.

[edit]
hier heb je alvast iets, het is niet veel:
update to version 1.2

Verwijderd

Topicstarter
He hardstikke thnx voor de hulp...ander OS zal helaas niet gaan, het is nl. de pc op mijn werk :) en een collega wilde ff wat leuks voor in de pauzes...en aangezien indiana cool is om te doen, tsja....maar het zou cool zijn als je een patch zou kunnen vinden, ik heb me al te pletter gezocht, maar weet niet zeker of ik wel op de goeie plek aan het zoeken ben....

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op de windowsupdate staat een compatability update en daarmee schijnt ie wel te werken :)

succes verder

• PsyFlash
Op woensdag 09 januari 2002 08:37 schreef Burns het volgende:
He hardstikke thnx voor de hulp...ander OS zal helaas niet gaan, het is nl. de pc op mijn werk :) en een collega wilde ff wat leuks voor in de pauzes...en aangezien indiana cool is om te doen, tsja....maar het zou cool zijn als je een patch zou kunnen vinden, ik heb me al te pletter gezocht, maar weet niet zeker of ik wel op de goeie plek aan het zoeken ben....
ja ik heb ook nog gezocht maar niets te vinden behalve die update. Maar ik denk dat ubermaestro een goed idee heeft. Dat zou kunnen werken.

Verwijderd

Topicstarter
uhm....windowsupdate....leg ff uit hoe ik nu te werk ga ??? vind ik dit op microsoft.com ?

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 23:30 schreef PsyFlash het volgende:
:)

Dat is idd wel een heel oude,
Het toeval wil dat ik het recentelijk ook nog vanonder het stof heb gehaalt. Ik draaide toendertijd het beruchte winME. Ik heb het toen opgelost door in dos te booten, maar ik kan me voorstellen dat als je geen goede dos drivers hebt voor bepaalde hardware, en je zonder muis en geluid zit te kijken, dit geen oplossing is.
succes i.i.g.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens, het spel komt uit December 1999, een oud spel is Pacman ofzow. :P
Pagina: 1