snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Ik ben toch malle pietje niet!
tsja, dronkenschap is misschien een wat vaag voorbeeld. Echter de mod's kunnen nu ook naar inzicht of geholpen door user die posten in SU beslissingen nemen waar niet iedereen 8er zal staan.Op dinsdag 08 januari 2002 09:07 schreef The Legend het volgende:
Waar leg je de grens van wat niet door hem is gepost en wat wel, en wat niet onder invloed en wel. Lijkt me onmogelijk
Echter kan je wel zien of iemand zich misdraagt en als het een vergissing is dan kan een user altijd gewoon wer zelf inloggen een misbruiker van een useraccoutn kan dit niet.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Het lijkt me wel duidelijk.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
dus het bestaat al gewoon?Op dinsdag 08 januari 2002 10:54 schreef JvS het volgende:
In zulke gevallen gooien we een acount op slot. Dat is nog effectiever. Dan kan de betreffende user er zelf eventueel achteraan...
Passwords op je systeem schijnt ook te helpen.
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ah, ik dacht al.Op dinsdag 08 januari 2002 11:58 schreef jelmervos het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd dronken, vandaar die posts van mij.
Aannames zijn fataal.
ja waarschijnlijk wel, echter als hij het echt niet heeft gedana dan zijn daar ook wel argumenten voor aan te brengen en je geloofwaardigheid te laten merken en dan krijg je volgens mij wel weer toegang tot GoT, gewoon meelen met de crew/mods dus.Op dinsdag 08 januari 2002 14:15 schreef polaris het volgende:
Wat ik me nog afvraag is: als dat broertje ondertussen genoeg troep heeft gepost voor een permban, is dan de echte eigenaar van de account ook de klos?
deze user was een voorbeeld en naar mijn weten is i ook nooit gebanned, lees aub ff goed m'n 1ste post voor je post.Op dinsdag 08 januari 2002 14:23 schreef kennym het volgende:
hij heeft verder nooit vreemde posts gemaakt dus als hij met een goed verhaal komt zal die toch wel weer unbanned worden denk ik toch?
Je hebt ook van die broertjes die gewoon ff achter jouw computer gaan zitten en (als je dan win98 er ook bij op hebt staan) gewoon ff jouw pass laten mailen..Op dinsdag 08 januari 2002 11:37 schreef Creep het volgende:
even een hint voor iedereen die een "lief" broertje of zusje heeft, je zou ook gewoon uit kunnen loggen of je cookie eigenschappen veranderen. Oftewel, je account is zo veilig als je 'm zelf maakt.
Passwords op je systeem schijnt ook te helpen.
Heb ik geen last van.. (geen broertje. wel een broer)
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Bij mijn weten heb je voor je email ook nog steeds een wachtwoord nodigOp dinsdag 08 januari 2002 15:01 schreef pier het volgende:
[..]
Je hebt ook van die broertjes die gewoon ff achter jouw computer gaan zitten en (als je dan win98 er ook bij op hebt staan) gewoon ff jouw pass laten mailen..
Heb ik geen last van.. (geen broertje. wel een broer)
njah maar je kunt natuurlijk "voor het gemak" even je mailaccount in hebben gesteld in win98...Op dinsdag 08 januari 2002 15:33 schreef Creep het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb je voor je email ook nog steeds een wachtwoord nodig
Erg handig is het niet, k. Maar het ligt niet altijd aan de gebruiker zelf..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
I rest my case !!!Op dinsdag 08 januari 2002 15:51 schreef pier het volgende:
[..]
njah maar je kunt natuurlijk "voor het gemak"???? even je mailaccount in hebben gesteld in win98...?????
Erg handig is het niet, k. Maar het ligt (NIET ????)altijd aan de gebruiker zelf..
Jij kan er niks aan doen als je broertje dat doet en dan met je account gaat liggen fucken als jij er ff niet bent..Op dinsdag 08 januari 2002 15:55 schreef Creep het volgende:
[..]
I rest my case !!!
Ik zeg ook.. erg handig is het niet..
<A href='showtopic.php/373417/1/100#11764803'>Klik voor je antwoord.</a>Op dinsdag 08 januari 2002 18:29 schreef Glacier het volgende:
Als je iemand gewoon uit laat loggen, is er toch geen probleem? Als je het zelf bent en bezopen/melig was, kun je gelijk weer inloggen, en als het je broertje/etc was, dan moet die opnieuw inloggen en als het goed is, weet die het password niet...eitje...
Domme mensen zullen hier heeeel lang zoet mee zijn