Toon posts:

hoe onthoud ik mijn wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan mijn wachtwoord niet laten onthouden bij mijn externe toegang. ik tik mijn naam en wachtwoord in en vink de optie wachtwoord onthouden aan. Ik maak verbinding en internet een poosje. Daarna sluit ik af en als ik dan weer een nieuwe verbinding maak dan mowet ik weer opnieuw mijn wacht woord in vullen..

Client voor microsoft netwerken is geinstalleerd. Ik meld me aan bij windows met een enter als windows wachtwoord..

kan iemand mij hier meer antwoord op geven dan microsoft..
( lijkt me niet zo moeilijk)

henkie :?

Verwijderd

Ga naar: Start, Zoeken en klik op bestanden en mappen.

Vul bij de naam in: *.pwl en laat em in de C schijf zoeken. Als je iets hebt gevonden moet je deze verwijderen, let op! Default.pwl mag je niet verwijderen, anders verlies je de optie helemaal om ze op te slaan.

Als je het bestandje hebt verwijderd (kunnen er ook meerdere zijn) dan ga je naar de externe toegang en vul je daar het ww opnieuw in, vink ww onthouden aan en klik op verbinden.

Als je daarna de verbiding verbreekt en weer opent moet het ww opgeslagen staan.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

• Client eens vervangen.
• *.pwl's verwijderen. Default idd laten staan
• Pc reboten.
Blijft het dan nog is het waarschijnlijk een Windowsbug (hoe verrassend).

edit:

Wat info van mijn collega hierboven toegevoegd :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• 10o
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2023

10o

Turbo Charged

Is dit ook de manier om het pwd te regelen voor de externe toegang onder WinXp?

Want ik heb zoiets soortsgelijks bij mij staat er wel een password maar die laat hij dubbel zien. Dus ik ken ook telkens mijn password op nieuw in voeren is redelijk irritant.