"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
Alleen te krijgen in combinatie met de monitor.
Maar dit is gewoon Logitech Cordless Desktop in een ander kleurtje.
Maar dit is gewoon Logitech Cordless Desktop in een ander kleurtje.
Ja, maar het is nou net dat kleurtje wat ik nodig heb.
Want voor de rest heb ik nergens een draadloos toetsenbord en muis kunnen vinden in deze kleuren.
Want voor de rest heb ik nergens een draadloos toetsenbord en muis kunnen vinden in deze kleuren.
Even bellen met de importeur/distributeur? Misschien is het wel los leverbaar.
Wanbeleid is ook beleid.
Logitech Cordless Desktop Optical is ook zwart... misschien heb je daar wat aan?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ja, maar de Logitech Cordless Desktop Optical zitten weer veel te veel toetsen op.Op dinsdag 08 januari 2002 07:46 schreef blackd het volgende:
Logitech Cordless Desktop Optical is ook zwart... misschien heb je daar wat aan?
Deze set is bestemd voor de directeur van ons bedrijf, dus dan weet je het wel, die vragen altijd het onmogelijke.
Nou als 't voor de directeur is, waarom dat niet inclusief monitor?Op dinsdag 08 januari 2002 07:52 schreef jmr het volgende:
[..]
Ja, maar de Logitech Cordless Desktop Optical zitten weer veel te veel toetsen op.
Deze set is bestemd voor de directeur van ons bedrijf, dus dan weet je het wel, die vragen altijd het onmogelijke.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Omdat hij zelf al ergens een 15" CTX heeft gekocht.Op dinsdag 08 januari 2002 07:54 schreef blackd het volgende:
[..]
Nou als 't voor de directeur is, waarom dat niet inclusief monitor?
Pagina: 1