Toon posts:

casemod > practische blaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als je een mooi logo aan de zijkant in je kast dremelt, dan kan ik me voorstellen dat je airflow naar de *%$# gaat.

hoe verhelp je dit? (het gat afdekken met doorzichtig iets zodat het meer een raam wordt?)

PS, nog mensen die leuke logo's weten voor een casemod (of mensen die zelf een leuke casemod hebben gedaan met een logo die hem willen posten?)

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 06:02 schreef SOEPKIPPIE het volgende:
als je een mooi logo aan de zijkant in je kast dremelt, dan kan ik me voorstellen dat je airflow naar de *%$# gaat.

hoe verhelp je dit? (het gat afdekken met doorzichtig iets zodat het meer een raam wordt?)

PS, nog mensen die leuke logo's weten voor een casemod (of mensen die zelf een leuke casemod hebben gedaan met een logo die hem willen posten?)
hallo, ik denk dat je gewoon een stukje plexie glas erachter hoeft te plakken en voor logo's kun je hier heen gaan http://213.46.29.188/biohaz/ :)

Verwijderd

Topicstarter
je moet er dus idd een raampje van maken
nou goed bedankt :D

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Je moet er wel wat achter maken zodat er geen valse trek ontstaat in je kast en de luchtstroom je processor niet raakt. Dit kan inderdaad een stuk pexiglas zijn, maar ook een niet doorzichtige plaat (hout, staal, aluminium, kunststof) om zodoende een doordruk effect te krijgen. Eventueel kan je die achterkant een afwijkende kleur geven om het beter op te laten vallen. :P

Wanbeleid is ook beleid.

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Jongens ff een kort vraagje, wtf is dremmelen of hoe je het ook noemen wilt, als je een gat in de zijkant van je kast wilt pak je toch een boor en een zaag?

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

Das een heel handig slijp/polijst machientje voor het fijne werk

www.dremel.com

https://k1600gt.nl

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Dremel is het merk van een stukje elektrisch gereedschap waar boortjes, slijpschijfjes enzovoort in kunnen worden gezet. Ga maar ens bij een doe-het-zelf zaak kijken.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Topicstarter
"Correct me if I'm wrong" maar een dremel is een powertool, waar een groot aantal verschillende schijfjes op geplaatst kunnen worden. Je kan hiermee snijden (eigenlijk smelten of weet ik veel) door van alles. Dus met het juiste schijfje (mes, weet ik hoe het heet) kan je lekker zagen in je systeemkast.

Verwijderd

Topicstarter
is het trouwens een beetje te doen om de logo's te gebruiken als in en outtake?
dus om een groot logo te maken met een blazende casefan erop > outtake
en een klein logo met een "het tegenovergestelde van blazen"-de >:) casefan erop > intake

iemand hiermee ervaring?

• nickv

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 08:26 schreef nickv het volgende:
http://www.heatsinkfactory.com/product.php?cat=10&prod=BioGrill92

Kijk daar eens naar is best wel cool
jah logo en casefan in 1 :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal misschien binnenkort eens wat gaan zagen, schuren en verven dan... moet zowieso nog prutsen om een goeie airflow te regelen, dan kan dat allemaal in 1 keer :D

• nickv
Tsja, maar hoe test je dan of je een goede airflow hebt?
Ik zat zelf te denken aan wat rook (moet er wel iets open zijn om in je kast te kijken)

Maar ik ga deze week eerst maar wat plexiglas kopen om een gat te maken met logo ;)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Op dinsdag 08 januari 2002 09:00 schreef nickv het volgende:
Ik zat zelf te denken aan wat rook (moet er wel iets open zijn om in je kast te kijken)

Maar ik ga deze week eerst maar wat plexiglas kopen om een gat te maken met logo ;)
cool!! en wel pics laten zien he :9~
btw zo ziet een dremel er uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.dremel.nl/isroot/Dremel/Images/Products/Full/395multi.jpg (vast wel es gezien)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
of je gebruikt gewoon een decoupeerzaag, werkt ook perfect.
maar hier veraschillen de meningen nogal over.
maar voor kleine ronde vormen is een dremel heel goed en voor lange rechte stukken zou ik een decoupeerzaag nemen.
maar dat ben ik maar :)

• nickv
Hmm toch z'n ding kopen.

Als ik veel ga modden zal ik wel moeten natuurlijk ;)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op dinsdag 08 januari 2002 09:00 schreef nickv het volgende:

rook? heel simpel! gewoon de koeler van je atlhon afhalen! :P

sim-pel!
Pagina: 1