Ik heb de search gebruikt, maar daaruit kwam maar 1 topic waar ik niks aan heb. 
Mijn probleem is als volgt:
Ik heb thuis met veel moeite Ximian desktop kunnen installeren via cablewanadoo ( no flame
) .... dat duurde mij 12 uur om voor ca 160 mb aan RPMS binnen te halen.
Maar goed, na 12 uur kreeg ik te zien waar ik zolang op heb zitten wachten... WERELDS!!!! Zelfs de optie "RPMS in cache bewaren?"
Ja natuurlijk, dit wil ik ook op mijn laptop installeren
!!
Maar als ik nu opnieuw de installer run en de optie Local Media kies,... doet ie het niet... de enige mogelijkheid die ik nu heb is om alles opnieuw te downloaden, en dat wil ik niet
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of een (redelijke) goede oplossing?
EDIT* LAAT MAAR
Krijg zojuist een tip via icq ...;)
Alle RPMS laten staan in de cache en de installer opnieuw runnen ... dan vraagt ie vanzelf of je de bestaande RPMS wil gebruiken ... STOM STOM STOM
Mijn probleem is als volgt:
Ik heb thuis met veel moeite Ximian desktop kunnen installeren via cablewanadoo ( no flame
Maar goed, na 12 uur kreeg ik te zien waar ik zolang op heb zitten wachten... WERELDS!!!! Zelfs de optie "RPMS in cache bewaren?"
Ja natuurlijk, dit wil ik ook op mijn laptop installeren
Maar als ik nu opnieuw de installer run en de optie Local Media kies,... doet ie het niet... de enige mogelijkheid die ik nu heb is om alles opnieuw te downloaden, en dat wil ik niet
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of een (redelijke) goede oplossing?
EDIT* LAAT MAAR
Krijg zojuist een tip via icq ...;)
Alle RPMS laten staan in de cache en de installer opnieuw runnen ... dan vraagt ie vanzelf of je de bestaande RPMS wil gebruiken ... STOM STOM STOM