Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik deed net een poging om het template van GoT veranderen ivm gewijzigde bannercode, maar dat wilde niet lukken.
Rond 20:00 - 20:30 waren er problemen met de netwerkverbinding.
Rond 20:00 - 20:30 waren er problemen met de netwerkverbinding.
Wauw Femme die reageerd op een topic van mij 
Da's wat anders
* zwahiel is vereerd
Thnx 4 the info! Nu draait ie ook weer beter!
Da's wat anders
* zwahiel is vereerd
Thnx 4 the info! Nu draait ie ook weer beter!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
[offtopic]
Femme, kun jij mij ook eens ff uitleggen waarom mijn username op t.net en fok.nl iedere keer pleite gaan!?
Zwahiel is de naam en mijn pwd is telkens ok, maar 't werkt nooit, of heel af en toe...
Ik moest ook op 1 aug. een nieuwe ID hier aanmaken...
oude weg
had gemaild, maar hij was al weg om de een of andere vage reden...
Femme, kun jij mij ook eens ff uitleggen waarom mijn username op t.net en fok.nl iedere keer pleite gaan!?
Zwahiel is de naam en mijn pwd is telkens ok, maar 't werkt nooit, of heel af en toe...
Ik moest ook op 1 aug. een nieuwe ID hier aanmaken...
oude weg
had gemaild, maar hij was al weg om de een of andere vage reden...
tja geld zal toch wel een rol spelen denk ik. Neem aan dat de inkomsten niet zo dusdanig hoog zijn dat er zo 1 2 3 even het serverpark even uitgebreid wordt.
Zwahiel: In mei is er een ernstige hardware crash geweest, met als gevolg dat we veel data kwijt waren.
Het hoe en wat moet je maar opzoeken, maar het komt erop neer dat daar ook allerlei users kwijt bij geraakt zijn.
Als je hier dus niet vaak komt kan dat de reden geweest zijn.
Onlangs is er niets gebeurd waardoor het verklaarbaar is.
Het hoe en wat moet je maar opzoeken, maar het komt erop neer dat daar ook allerlei users kwijt bij geraakt zijn.
Als je hier dus niet vaak komt kan dat de reden geweest zijn.
Onlangs is er niets gebeurd waardoor het verklaarbaar is.
Hier is een zwahiel geregistreerd op t.net: http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=35762
Er waren performance problemen die met onze servers te maken hadden.tja geld zal toch wel een rol spelen denk ik. Neem aan dat de inkomsten niet zo dusdanig hoog zijn dat er zo 1 2 3 even het serverpark even uitgebreid wordt.
Yo SH007.. volgens mij lag heel de AMS-IX eruit bij TeleCity ofsow...
Heel trueSever/2Fast lag er ook uit
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Ja maar Femme, hoe kan het dan dat ik nergens op t.net iets kan posten en bij fok werkt het ook al niet...Op dinsdag 08 januari 2002 02:44 schreef Femme het volgende:
Hier is een zwahiel geregistreerd op t.net: http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=35762
[..]
Ik zit meer op GoT maar vind 't toch wel handig om af en toe ook eens iets op t.net te zeggen...
ik heb ook een andere user aangemaakt, zwahiel2 maar die doet het nu ook al niet meer
net weer, precies een half uurOp dinsdag 08 januari 2002 14:03 schreef _Gekkie_ het volgende:
Yo SH007.. volgens mij lag heel de AMS-IX eruit bij TeleCity ofsow...
Dan gebruik je blijkbaar niet het juiste password. Met de passmailer kun je ee nieuwe aanvragen.Op dinsdag 08 januari 2002 14:39 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ja maar Femme, hoe kan het dan dat ik nergens op t.net iets kan posten en bij fok werkt het ook al niet...
Ik zit meer op GoT maar vind 't toch wel handig om af en toe ook eens iets op t.net te zeggen...
ik heb ook een andere user aangemaakt, zwahiel2 maar die doet het nu ook al niet meer
't zal wel aan mij liggen of zo, maar strakkies deed ie het op t.net wel.... Maar nu ben ik thuis werkt ie niet

Nou ja... ik ga passmailer ff doen...
ej wat was er trouwens vanmiddag aan het handje..
Nou ja... ik ga passmailer ff doen...
ej wat was er trouwens vanmiddag aan het handje..
Pagina: 1