kzag hem ook al
Verwijderd
Fatal error: Class xtemplate: Cannot inherit from undefined class layout in xtpl_light.php3 on line 2
<kees> [00:27:29] <@ACM> kees, femme edit de templates oid
<kees> [00:27:33] <@ACM> gaat alleen niet zo goed...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Op dinsdag 08 januari 2002 00:31 schreef HlpDsK het volgende:
Hmm, ik kan zo niet modden
De admin-zooi is fux0r3d
LOLOp dinsdag 08 januari 2002 00:32 schreef 5chaap2k het volgende:
hehhe he modpanel is fucked up
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Sinds wanneer ben jij een admin?Op dinsdag 08 januari 2002 00:31 schreef HlpDsK het volgende:
Hmm, ik kan zo niet modden
De admin-zooi is fux0r3d
Pulldownmenutje om topics te moven is leegOp dinsdag 08 januari 2002 00:32 schreef 5chaap2k het volgende:
hehhe he modpanel is fucked up
Verwijderd
via via best te doen hoorOp dinsdag 08 januari 2002 00:32 schreef dreeke het volgende:
[..]
![]()
![]()
parse: blockname [main.topicon] does not existparse: blockname [main.topicon2] does not existparse: blockname [main.replyon] does not existparse: blockname [main.replyon2] does not existparse: blockname [main.nextprev] does not existparse: blockname [main.showtopic] does not existparse: blockname [main.dropdownmenu] does not existparse: blockname [main] does not exist
0,1169 sec.
ook leuk
Verwijderd
Via via wel te doen hoorOp dinsdag 08 januari 2002 00:32 schreef dreeke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verwijderd
parse: blockname [main.index.lastvisit] does not existparse: blockname [main.index] does not existparse: blockname [main.dropdownmenu] does not existparse: blockname [main.topicoff] does not existparse: blockname [main.topicoff2] does not existparse: blockname [main.replyoff] does not existparse: blockname [main.replyoff2] does not existparse: blockname [main] does not exist
Tuurlijk, het is altijd nog goed gekomen, ik heb er ook alle vertrouwen in.Op dinsdag 08 januari 2002 00:36 schreef HlpDsK het volgende:
Nahja .. het zal wel goedkomen. Don't worry
maar die kreeg ik ook daarnet
ik word steeds benieuwder naar de (ver)oorzaak(er)
Expanding the inexpandable
en ik met [.code.]Op dinsdag 08 januari 2002 00:36 schreef jelmervos het volgende:
Ik was eerst, met een quote blok!
Zwaar irritant dit....parse: blockname [main.index.lastvisit] does not existparse: blockname [main.index] does not existparse: blockname [main.dropdownmenu] does not existparse: blockname [main.topicoff] does not existparse: blockname [main.topicoff2] does not existparse: blockname [main.replyoff] does not existparse: blockname [main.replyoff2] does not existparse: blockname [main] does not exist
Ik krijg afkickverschijnselen van die irritante schermen
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Layout-verneukende code tag bijgewerkt. </font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Wederom layout-verneukende code tag bijgewerkt. </font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>parse: blockname [main.index.lastvisit] does not existparse: blockname [main.index] does not existparse: blockname [main.dropdownmenu]
does not existparse: blockname [main.topicoff] does not existparse: blockname [main.topicoff2] does not existparse: blockname [main.replyoff] does not existparse:
blockname [main.replyoff2] does not existparse: blockname [main] does not exist
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
was jij niet gebanned ??Op dinsdag 08 januari 2002 00:38 schreef Webby het volgende:
muhahaha, check ditik admin rechten of zo?
http://got.gamepoint.net/admin.jpg
[topic=368288]
Ja, die hadden we nog niet gezien zeg.Op dinsdag 08 januari 2002 00:39 schreef JT het volgende:
Dit kreeg ik net :
[..]
Verwijderd
nopeOp dinsdag 08 januari 2002 00:39 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
was jij niet gebanned ??
Ja maar een tijdje geleden was dit gezeik ook al.... ook toen is het goed gekomen... mja... nu weer foutOp dinsdag 08 januari 2002 00:36 schreef HlpDsK het volgende:
Nahja .. het zal wel goedkomen. Don't worry
Sjonge....geef de users is de tijd om dat zelf te doen, want ik was er net mee bezig.Op dinsdag 08 januari 2002 00:39 schreef JT het volgende:
Wederom layout-verneukende code tag bijgewerkt.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
[topic=368288]Op dinsdag 08 januari 2002 00:40 schreef Webby het volgende:
[..]
nope
/me weet wat er toen in je profile stond
Wat vond ome HlpDsK daar wel niet van
Sorrie hoorOp dinsdag 08 januari 2002 00:41 schreef JT het volgende:
Sjonge....geef de users is de tijd om dat zelf te doen, want ik was er net mee bezig.
Is geen negatieve note hoor?
Nee, weet ik ook wel, maar ik was net bezig, net uitgezocht waar ik de enters moet zetten, wil ik het insturen kan het niet meer !!Op dinsdag 08 januari 2002 00:42 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Sorrie hoor![]()
Is geen negatieve note hoor?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
was 1 of andere lamer die me pass had geraden en onder een proxy heeft lopen klotenOp dinsdag 08 januari 2002 00:41 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
[topic=368288]
Wat vond ome HlpDsK daar wel niet van![]()
Hmm, over "je met zaken bemoeien die je eigenlijk niet aan gaan". Bovendien is dit volgends mij ook niet jouw eerste useraccount, dus over "wie verbannen zou moeten zijn" hebben we het maar niet?Op dinsdag 08 januari 2002 00:41 schreef 5chaap2k het volgende:
[topic=368288]
Wat vond ome HlpDsK daar wel niet van![]()
De account van webby was gekaapt, of hij was vergeten uit te loggen, etc.
Verwijderd
ghehe, mijne ook , mochtzeker niet, ene ik kreeg het net weerOp dinsdag 08 januari 2002 00:42 schreef jelmervos het volgende:
Hehe, mijn post is zomaar foetsie
Jah... de modjes zijn weer volop aanwezig.... ik heb vandaag en gisteren toch ook heeeeel wat SU'tjes zien komen zonder actie van de crew-kant....Op dinsdag 08 januari 2002 00:41 schreef JT het volgende:
[..]
Sjonge....geef de users is de tijd om dat zelf te doen, want ik was er net mee bezig.
Effe lekker aan het inhalen denk ik
Maar waar komt dit hele gelazer nou.... Dit is niet echt geweldig (zullen de adjes ook wel vinden neem ik aan.... mja... wij weten behalve dat het k*t is totaal niets...)
Mjah, het plaatje posten wat iemand daarboven als link geeft is vrij weinig toevoegend, zeker als daarmee de layout en laadsnelheid van het topic ernstig worden beinvloed.Op dinsdag 08 januari 2002 00:42 schreef jelmervos het volgende:
Hehe, mijn post is zomaar foetsie
Edit: heel wazig, soms wel soms niet?
net op tijd... ik begon net hevig te hyperventileren, te trillen, koud te worden..., pupillen begonnen wijd te worden.......Op dinsdag 08 januari 2002 00:45 schreef Heineken het volgende:
Het lijkt nu weer over te zijn.
maar * WFvN kan nu weer rustig slapen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
[/home-alone-reactie]
toch gaatn* WFvN maar proberen te slapen....
trusten voor diegenen die zich niet met dit probleem HOEVEN bezig te houden
DuidelijkFemme:
ik probeer wat dingen in het template te veranderen ivm banner, maar topix wil daar niet meer aan meewerken
Verwijderd
heeft dennisdotcom strax helemaal geen tijd meer voor zijn opleiding
zie ook RulezForum
meer info
http://www.thedennissoftcompany.com/products/dorum/