Toon posts:

gta3 espresso missie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
meschien weten jullie iets meer over die missie maar ik ga dus in die stat met stadion kan ik 5 espresso kraampjes killen.. dan ga ik naar vliegtuig stat met tunnel.. en dan kan ik er 2 vinden.. en dan heb ik lang geen tijd meer om naar portlant te gaan.. hebben jullie tips voor deze missie? ik race echt als de tering.. en ik stap uit.. bazoeka boem! verder racen.. ik heb gewoon niet genoeg tijd.. hebben jullie tips?

HEEELLLP!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Zoek eerst alle kraampjes,de tijd begint pas te lopen zogauw je de eerste kraam vernield hebt.
Bepaal dan welke route je gaat nemen en gaan met die banaan :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Op dinsdag 08 januari 2002 00:14 schreef PC-ICE het volgende:
meschien weten jullie iets meer over die missie maar ik ga dus in die stat met stadion kan ik 5 espresso kraampjes killen.. dan ga ik naar vliegtuig stat met tunnel.. en dan kan ik er 2 vinden.. en dan heb ik lang geen tijd meer om naar portlant te gaan.. hebben jullie tips voor deze missie? ik race echt als de tering.. en ik stap uit.. bazoeka boem! verder racen.. ik heb gewoon niet genoeg tijd.. hebben jullie tips?

HEEELLLP!
Op alle 3 de eilandjes zijn koffiekraampjes te vinden 2 op het linker-, 2 op het rechter- en de rest in het midden eiland... volg de bovenstaande tip!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Je moet die kraampjes niet met je bazooka mollen.
Gewoon eerst een snelle auto halen (banshee of infernus :P) en dan rij je naar die eerste, en beuk je er gewoon tegen aan >:) en dan is die als je met een beetje vaart gaat wel kapot. Dan maak je de andere op stauton island kapot, ga je met de brug naar shoreside vale, die maak je kapot, en dan met de brug naar stauton en dan naar portland (bij de haven ergens en in de buurt van de mafia) en dan als je een beetje doorrijd heb je hem dan gehaald :)

Verwijderd

Gouden tip: Begin in Portland, maar rij eerst door alles wijken heen om alvast de gele puntjes op de kaart te laten verschijnen. :)