Toon posts:

stukje muis over...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net m'n logitech muis met balletje en scroller opengemaakt om hem ff schoon te maken, en toen is er een ijzerdraadje uitgesprongen. Ik weet alleen niet waar ie nu hoort te zitten.
Hij hoort volgens mij aan de linkerkant van het wheeltje te zitten en wat zorgt dat het wheeltje tikt, zeg maar. Er zit aan de rechterkant ook een veertje dat zorgt dat het wheeltje omhoog gedrukt word.

Ik heb er helaas geen foto van, dat zou het misschien een stuk makkelijker maken :(

Weet iemand waar het stukje ijzerdraad vandaan komt????

Verwijderd

als het mogelijk is schroef hem dan eens open.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Doet de hele muis het nog? Zat het niet onder een button ofzo? Type van de muis posten zal ook kunnen helpen

<font size=1>Is ie niet uit je hoofd gevallen? ;) :o >:)</font>

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, dat bedoelde ik, en toen is er een ijzerdraadje uitgesprongen. En het is niet te zien waar ie vandaan komt

Verwijderd

Wat voor een muis is het dan????

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het nog wel, alleen het scrollen gaat te soepel, er is nix dat hem tegehoud.
Tis gewoon een Logitech Pilot Wheel Mouse. Geen optische.

En neej, het komt niet ui me hoofd ;)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:59
heb ik ook gehad is gewoon 1 logische manier waarop dat veertje met een krul aan de scrolldinges moet. ff proberen, is niet zo moeilijk.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Het gaat als volgt:

schuif je wieltje omhoog, samen met de houder. Het wieltje, en de houder kun je uit elkaar schuiven. Pak je ijzerdraadje, zorg ervoor dat de rechthoekige kant links zit en "het laagste punt" van het ijzertje is (de ronde buiging staat nu naar rechts en naar boven). Schuif de rechthoekige kant van voor naar achter in je houdertje. Het ronde kantje steek nu aan de bovenkant uit. Schuif je wiel erover en plaats het weer in de muis. Voila. (geen digikieker bij me, helaas geen foto's. Desgewenst wel morgen te maken... 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Dat veertje is idd niet zo moeilijk, die zat aan de rechtekant, zoals staat in m'n eerste posting. Er is alleen een ander ijzertje uitgesprongen zonder duidelijke functie en plaats. Dit zit aan de linkerkant van de wheel, de vraag is dus waar precies?

Verwijderd

Topicstarter
Aaaaaha, trzonne, you're tha man! Zo hoort ie idd te zitten! tnx!!

Verwijderd

No big deal....;)
Pagina: 1