Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
dus iemand een portrange om te forwarden? Want om nou een proxyserver op te zetten terwijl nu eindelijk mijn webcam door ip_masq_h323 naar buiten komt zie ik eigenlijk niet zo zitten
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
De module compiled ook niet met elke kernel versie. 2.2.19 ging bijvoorbeeld niet goed en bij 2.2.20 weer wel. Je kan het op eigen risico even testen.
Als ik tijd heb zal ik eens de programmeur mailen van die module.
Verwijderd
Ok, is goed, maar ik zou het fijn vinden als je het ook eerst even test. Ben namelijk niet 100% zeker of er iets mis is met die module of dat ik iets over het hoofd zie.Op dinsdag 08 januari 2002 18:15 schreef orkaan het volgende:
kijk dat soort dingen zoek ik nou. Zet me maar in de mailinglist als je hem mailt.... wil zijn reactie wel eens horen
Als iemand anders geen problemen met die module wil ik graag kernel versie en inhoud firewall script weten.
[topic=184484/1/100]
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Nou was dat voor mij niet zo erg omdat ik dat ook al deed voor inkomende netmeeting zooi, dus was gewoon ff mijn firewall aanpassen.