Wavelan

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:10
Hallo mensen ik ben in het bezit van 2 Sitecom Netwerk kaartjes PCMCI en met deze kaartjes heb ik 2 NT machines aan elkaar geknoopt en domain trust van elkaar gemaakt..

Tot zover gaat het goed en ook wins draait goed !

Alleen het probleem is dat m`n verbinding regelmatig slecht tot zeer slecht is (antenne probleem)

Is er Iemand die weet hoe ik antennes op die dingen kan krijgen want zitten er niet bij (zitten volgens de documentatie wel in de wavelankaart) alleen daarmee red ik het niet nu zitten er ook 2 losse stekkers op (schijnen floatmount 9605 te heten !

Maar waar kan ik stekker en antennes vandaan halen ??

(sorry heb wel plaatjes maar ben er nog niet achter hoe ik die hierin krijg geplakt)

Please Help Me

:'(

Verwijderd

Kijk even op www.wavelan.com, onder products -> Client Products -> Range Extender Antenna. Mogelijk dat deze past op de stekker die jij hebt?

Scheelt binnenshuis 30% in kwaliteit van je verbinding t.o.v. standaard Orinoco WLAN kaartjes.

- Jouke

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:29
Als het om onderstaande kaartjes gaat dan gaat dit niet (als ik me goed kan herrineren). Kijk eens voor de gein of er uberhaupt een aansluiting op je kaartje zit voor een externe antenne....

Afbeeldingslocatie: http://www.sitecom.com/images/WL_LAN_PC-Card_Combo.gif

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > [forum=19]

Braaikamer - Smoke&BBQ