Ik heb een MSI K7T 266 Pro2 mobo binnen maar er zit geen Smartkey bij?? Moet ik aan de Gistron-bel gaan hangen of zitten die er gewoon niet meer bij?
Ligt gewoon aan de partij die Gistron heeft... Soms zit het er wel bij, en soms niet... Kan de winkel niets aan doen, dat ligt aan MSI...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Een beetje raar, want op de doos staat een hoop over de SmartKey. Alsof die erbij hoort dus.
Iemand die ook niet zo'n ding erbij heeft gekregen? MOet ik toch eens bij MSI informeren.
Iemand die ook niet zo'n ding erbij heeft gekregen? MOet ik toch eens bij MSI informeren.
Op de doos staat ook een lijstje met hokjes (usb2.0, ide-raid, D-bracket) waarbij de geïnstalleerde opties zijn aangevinkt. Jammer dat MSI niet ook even de key heeft opgenomen in dat lijstje.
Beter nog zou het zijn geweest als alles gewoon verwerkt zou zijn in het typenummer, dan kun je het op de prijslijsten zijn. Nu zijn er vele (>8) mogelijke uitvoeringen van 'hetzelfde' mobo... je moet na aanschaf maar zien welke je geleverd krijgt
* RolandWitvoet had graag een usb2.0 exemplaar willen hebben, maar die hadden ze niet
Beter nog zou het zijn geweest als alles gewoon verwerkt zou zijn in het typenummer, dan kun je het op de prijslijsten zijn. Nu zijn er vele (>8) mogelijke uitvoeringen van 'hetzelfde' mobo... je moet na aanschaf maar zien welke je geleverd krijgt
* RolandWitvoet had graag een usb2.0 exemplaar willen hebben, maar die hadden ze niet
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Ik heb die smartkey er ook niet bijgekregen
, ik heb alternate ff gemaild dat ik hem graag zou ontvangen omdat ik hem bij hetzelfde moederbord ( pasgeleden OOK daar besteld ) wel erbij kreeg...
Verwijderd
Ze zitten er wel degelijk bij maar ze zitten in een apart los doosje die aan de zijkant van het moederbord doos geplakt zit. Alleen plakt dat niet goed en vallen die doosjes er vaak af. Zodoende zijn ze voor de leverancier erg vervelend en gooien ze de doosjes er gewoon af.
Oplossing zou zijn ze uit de doosjes te halen en ze los in het moederbord-doos te plaatsen maar dat is weer erg veel werk als je vele honderden moederborden hebt waar dat bij moet gebeuren.
Dus gewoon even er om vragen
Oplossing zou zijn ze uit de doosjes te halen en ze los in het moederbord-doos te plaatsen maar dat is weer erg veel werk als je vele honderden moederborden hebt waar dat bij moet gebeuren.
Dus gewoon even er om vragen
Het lijkt me sterk dat ze die smartkey-doosjes er niet bij leveren (vastgeplakt of los), ligt toch maar in de weg voor hun.Op woensdag 09 januari 2002 08:15 schreef PMS het volgende:
Ze zitten er wel degelijk bij maar ze zitten in een apart los doosje die aan de zijkant van het moederbord doos geplakt zit. Alleen plakt dat niet goed en vallen die doosjes er vaak af. Zodoende zijn ze voor de leverancier erg vervelend en gooien ze de doosjes er gewoon af.
Bij de dozen die wij krijgen, zitten ze er idd soms wel soms niet bij. Als ze er niet bij zitten is er geen spoor te vinden van restjes plakband of wat dan ook.
Ik heb wel gemerkt dat de laatste tijd steeds meer dozen geleverd worden incl smartkey.
In het begin had alleen de RU versie de smartkey, nu ook de 'gewone' versie.
Daarmee kun je je PC beveiligen tegen opstarten.Op woensdag 09 januari 2002 09:44 schreef Tampie2000 het volgende:
wat is dat eiluk? smartkey?
Dit werkt met een klein apparaatje dat je aan de USB-poort hangt, als die er dan niet op zit, start je PC niet op...
Verwijderd
Je hebt er toch niks aan die smartkey ,maar ik zou toch wel belllen met gistron want je hebt er tenslotte voor betaald
vooral handig tegen broertjesOp woensdag 09 januari 2002 09:50 schreef Canard het volgende:
[..]
Daarmee kun je je PC beveiligen tegen opstarten.
Dit werkt met een klein apparaatje dat je aan de USB-poort hangt, als die er dan niet op zit, start je PC niet op...
Verwijderd
MSI heeft een grote serie geproduceerd zonder Smartkeys. Je leverancier kan contact opnemen met MSI of een officiele disrti en deze zullen nageleverd worden. (aldus MSI)
Die Smartkey hoeft niet perse in een los doosje aan de zijkant te zitten . Bij mijn Pro 2 RU zat ie gewoon in een plastic zakje in de grote doos . Voor zover ik weet is alleen de eerste serie standaard met Smartkey geleverd, de latere meestal zonder dus het ligt zeker niet aan Gistron .
Verwijderd
ik heb 2 smart keys 
heb namelijk toen ik mijn kapotte mobo terug stuurde per ongeluk de smart key vergeten
kreeg een nieuw mobo plus nieuwe smartkey
heb namelijk toen ik mijn kapotte mobo terug stuurde per ongeluk de smart key vergeten
kreeg een nieuw mobo plus nieuwe smartkey
* FireStarter heeft dan otch een goede keus gemaakt.Op woensdag 09 januari 2002 09:56 schreef tinus1983 het volgende:
[..]
vooral handig tegen broertjes
Ook erg makkelijk op een LAN party, wanneer je ff weg bent van de computer [als hij echt uit moet] kan de computer dus niet meer opgestart worden.
Wat word eigenlijk hiermee bedoeld?
Special Features
Fuzzy Logic3
Live BIOS
D-Bracket (Optional)
Live Driver
Smart Key (Optional)
w00t
Ik heb er net gister 1 gekocht, alleen jammer dat ze alleen op MSI werken... *snik*
Maarja, was toch maar F 10,-
Maarja, was toch maar F 10,-
MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional
Dat zijn 4 lichtjes (groen/rood) die naast je usb-poorten zitten die aangeven in welke (opstart)toestand de PC zich bevindt, hiermee kun je dan zien wat er evt. fout gaat. Ik heb er zelf nog niets aan gehad...Op woensdag 09 januari 2002 15:43 schreef robbie007 het volgende:
[..]
Wat word eigenlijk hiermee bedoeld?
Special Features
Fuzzy Logic3
Live BIOS
D-Bracket (Optional)
Live Driver
Smart Key (Optional)
En zat op die RU versie een AWARD of een AMI bios in?
w00t
Verwijderd
Nee, je bent in de war met D(iagnostic)-LED, dat is dat met die lampjesOp woensdag 09 januari 2002 16:01 schreef Canard het volgende:
[..]
Dat zijn 4 lichtjes (groen/rood) die naast je usb-poorten zitten die aangeven in welke (opstart)toestand de PC zich bevindt, hiermee kun je dan zien wat er evt. fout gaat. Ik heb er zelf nog niets aan gehad...
Uhh, nee hoor...Op woensdag 09 januari 2002 16:07 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met D(iagnostic)-LED, dat is dat met die lampjes
D-Led ziet er zo uit:
oooo
D-Bracket ziet er zo uit
oo
oo
http://www.msi.com.tw/support/techexpress/special_tech/d_bracket.htm
Verwijderd
AMIOp woensdag 09 januari 2002 16:02 schreef robbie007 het volgende:
En zat op die RU versie een AWARD of een AMI bios in?
Verwijderd
Goed nieuws voor diegene zonder smartkey. Ik heb net met MSI gebeld die mij konden vertellen dat als je een MB hebt waarvan het serienummer begint met K7T266 je aslnog recht hebt op een smartkey.
Hoe ze dit controleren...dunno. Ik ga iig ff mij serienummer nakijken en ik laat wel horen hoe het verloopt.
Hoe ze dit controleren...dunno. Ik ga iig ff mij serienummer nakijken en ik laat wel horen hoe het verloopt.
Verwijderd
Ik heb de Pro 2 RU, daar zat ook geen smartkey bij, maar datkan me niet zoveel schelen. Maar minder leuk vind ik het dat er ook geen D bracket bij zat met extra usb aansluitingen. Iemand enig idee hoe ik aan zo'n ding kan komen?
Op vrijdag 11 januari 2002 11:59 schreef Slick het volgende:
Goed nieuws voor diegene zonder smartkey. Ik heb net met MSI gebeld die mij konden vertellen dat als je een MB hebt waarvan het serienummer begint met K7T266 je aslnog recht hebt op een smartkey.
greetz
Wat hier al gezegd wordt: welk type heb je?
De Pro2 of de Pro2 RU? Bij de laatste hoort ofiicieel wel een SmartKey te zitten....
De Pro2 of de Pro2 RU? Bij de laatste hoort ofiicieel wel een SmartKey te zitten....
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Verwijderd
Gelieve niet op dit forum zo te crossposten rik.
quote van mij uit jouw andere post:
quote van mij uit jouw andere post:
Ze horen er idd bij te zitten.
Ik krijg bij het ene model dus wel een smartkey en bij de andere weer niet zowel ru als non ru dat maakt niets uit.
Ik krijg ze van mijn leverancier dan zelfs al zonder smart-key! zo komen ze van de fabriek af werd mij verteld,doordat de smart key in een apart doosje zit die heel knullig aan het mobo is geplakt komt deze vaak niet mee.
De d-bracket zit keurig in de doos en gaat dus ook altijd mee,als ze dat bij die key ook deden was er geen probleem.
Beetje een twijfelgeval voor de eindgebruiker idd..
wij verkopen ze gewoon met en zonder afhankelijk hoe wij ze krijgen... ik zou zo zeggen blame msi i.p.v de winkels.
En wat hebben wij aan al die smart key's ze werken kut je hebt er niks aan zonder pro2 bord en ga zo maar door..
heb zelfs de RU versie! dus ik ga morgen ff teru om te zeuren over de SMART KEY!
thnx
thnx
Pagina: 1