Toon posts:

Regio vrij maken dvd player van asus (616)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een asus 616 gekocht om dat tie zoals je veel leest makkelijk regiovrij te maken is. Maar zoals gewoonlijk lukt mij dat niet. Ik hou de twee knoppen ingedrukt zoals ze zeggen maar geen regio vrije dvd |:(.

Ik draai onder XP. Wie weet een andere oplossing of heeft nog niemand dit gehad.

Verwijderd

Toevallig zag ik op de firmware page (zoek de link op inmatrix.com) dat er inmiddels een RPC1 firmware beschikbaar voor zou zijn. Let op: flashen op eigen risico!

Wat ik overigens wil weten is hoe dat ding bevalt. Een van de grootste selling points van die drive is bijvoorbeeld de UDMA100 interface support. Maar hoe bevalt de speler nou werkelijk qua:

* performance (toegangstijd, omslaan layers, DVD/CDA extr.)
* snelheid van het open en dichtgaan van het laatje
* compatibiliteit (problemen gehad met bepaalde CD-R's ofzo?)
* betrouwbaarheid (geen gezeur mee gehad?)
* geluidsopbrengst (747, muisstil, ergens er tussen in?)

En kan iemand me tevens vertellen of die RPC1 flash update op de firmware page inderdaad geholpen heeft om hem regiovrij te maken?

Verwijderd

Waarom zou je je DVD speler zo graag regiovrij willen maken? Er zijn wat veranderingen gaande in de regio's...

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 12:44 schreef joostjuh het volgende:
Waarom zou je je DVD speler zo graag regiovrij willen maken? Er zijn wat veranderingen gaande in de regio's...
Precies daarom regiovrij dus! :P

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 16:38 schreef motown het volgende:

[..]

Precies daarom regiovrij dus! :P
Ik meende dat de regio's eruit gingen. Maar ik weet het ook niet meer. Even zoeken weer op het i'net.

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 13:35

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Bij mijn Asus 8 speed dvdrom kon ik gewoon een jumpertje plaatsen op een positie waar "for test only" bij staat.
Ik weet niet of dat voor jouw drive ook geldt.
Gewoon even zoeken, heb ik toen ook gedaan.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Pagina: 1