[slackware]Ximian Desktop (GNOME)

Pagina: 1
Acties:

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Wie weet waar ik packages voor slackware (.tgz) kan downloaden van de nieuwste Ximian Desktop? De site zelf heeft ze niet en ik heb die van andere distro's geprobeerd maar die werken niet vanwege incompatible distro. Kan iemand me helpen? Ik draai slackware 8.0

Rookworst zonder R is ook worst.

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
hier staat geloof ik wel wat jij wilt weten:)
(alleen is het geen tar.gz maarja :P)

edit:

hier staat de source btw

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:56
Je kan ook de rpm's voor RedHat gebruiken. De install zegt dan wel dat ie RedHat niet kan vinden, daarvoor moet je even een /etc/redhat-version (ofzow) aanmaken. En daar iets van 7.0 inzetten.

Maar het kan wel. Maybe dat een RedHat gebruiker even kan vertellen hoe die file precies heet en wat de inhoud is :) Maar het kan wel. Heb het weleens op deze manier geinstalleerd op Slackware, maar das alweer lang geleden.

Verwijderd

http://www.linuxsalute.com/
Staan Slackware packages van Ximian Gnome (tenminste dat dacht ik gelezen te hebben) :)

• BezurK
Op dinsdag 08 januari 2002 01:08 schreef janjanjansen het volgende:
http://www.linuxsalute.com/
Staan Slackware packages van Ximian Gnome (tenminste dat dacht ik gelezen te hebben) :)
nee, is slechts een link naar www.ximian.com en die leveren alleen RPM's en shit :(
Ik ga die wel ff proberen te installeren dan... dus /etc/redhat-version en daar iets van 7.0 of 7.1 in zetten? RPM heb ik wel en ik heb ook wel eens met en zonder succes een package geinstalleerd.

• BezurK
Op maandag 07 januari 2002 23:39 schreef kroeske het volgende:
hier staat geloof ik wel wat jij wilt weten:)
(alleen is het geen tar.gz maarja :P)

edit:

hier staat de source btw
Ten eerste, ik vroeg om een slackware package (.tgz) en niet om een tarball (.tar.gz) want die kon ik zelf ook wel zoeken :)

En ftp kan ik hier niet gebruiken (school/10mbit) en voor thuis is het een beetje groot om te downloaden (isdn)...

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 08:32 schreef BezurK het volgende:

[..]

nee, is slechts een link naar www.ximian.com en die leveren alleen RPM's en shit :(
Ik ga die wel ff proberen te installeren dan... dus /etc/redhat-version en daar iets van 7.0 of 7.1 in zetten? RPM heb ik wel en ik heb ook wel eens met en zonder succes een package geinstalleerd.
Beter kijken, staan ook ISO's met Slackware packages :) Ze heten LinuxSalute Gnome maar is in feite gewoon Ximian maar nu door een ander gebakken. Je zou de lijst met sources eens moeten vergelijken tussen beide.
Pagina: 1