Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Heb je geld teveel ofzo?? Sjees, je moet gewoon elk spel standaard vanaf nu op 1024x864 (ofzo) draaien dan kan je weer ff vooruit en dan is geen spel meer te langzaam...
superB
Dan heb jij ff geluk als je er iedere keer geld voor op tafel kunt leggen voor nieuwe hardware. Waarom koop je dan niet meteen het snelste wat er van spullen op de markt is zodat je niet steeds moet gaan upgraden?
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je je games wilt spelen. Niet alles draait vlotjes in 1600x1200 32-bits kleur, anisotropic filtering, maximum details in textures en modellen, en ga zo maar door...
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je je games wilt spelen. Niet alles draait vlotjes in 1600x1200 32-bits kleur, anisotropic filtering, maximum details in textures en modellen, en ga zo maar door...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik ga altijd uit van 1024x768 32bits
Koop een p4 2,2 Ghz/AMD 2200+,GeForce 3 ti500 64mb/Radeon 8500, 1024mb Rdram/1024mb DDR (en dit alles om flames te voorkomen
) En je hoeft voorlopig ff niet up te graden.. Ik denk dat je dit systeem wel kunt krijgen voor het bedragje van ongeveer 6000 gulden.. Misschien heb je het nog in je kontzak ofzo
superB
Ik zeg toch ook niet dat ik het geld er voor heb!! Als ik het geld er voor had dan was het ook geen probleem ...
Misschien moet je al dat geld waarvan je eigenlijk nieuw hardware wou kopen op een spaarrekening zetten..
superB
Ik draai altijd 1024*768 32 bit FSAA 4x in ieder spel
Gaat tot nu toe nog soepel.
Verwijderd
Flyduck > Ik begrijp wat je bedoelt, het is bij mij ook een drang geworden om alles zo snel mogelijk te kopen. Maar ik heb mijzelf voor genomen om gewoon 1* per jaar vanaf nu een nieuwe pc te kopen. And that's it.
defecten onderdelen worden uiteraard wel vervangen
Ik denk dat ik zo weer veel geld overhoud voor leuke dingen, uitgaan, kleding etc etc. Jouw systeem is snel zat, ga gewoon elk jaar naar de HCC en koop daar een nieuwe bak, dan is het tweaken, benchen etc weer veel leuker.
* Ik ga nog wel een gf3 of radeon8500 kopen en een snellere brander
DRANG DRANG!!!!
defecten onderdelen worden uiteraard wel vervangen
Ik denk dat ik zo weer veel geld overhoud voor leuke dingen, uitgaan, kleding etc etc. Jouw systeem is snel zat, ga gewoon elk jaar naar de HCC en koop daar een nieuwe bak, dan is het tweaken, benchen etc weer veel leuker.
* Ik ga nog wel een gf3 of radeon8500 kopen en een snellere brander
Je hebt ook een 2 keer zo snel systeem als ikOp maandag 07 januari 2002 23:42 schreef benchMarc het volgende:
Ik draai altijd 1024*768 32 bit FSAA 4x in ieder spelGaat tot nu toe nog soepel.
Och... soon
Btw, trillian en gothic roeleren
Pagina: 1