het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.
Je kan niet naar 3 dingen tegelijk forwarden (kan vast wel, maar dat wil je niet). Hoe met je gw dan weten wie er op dat moment wil up/downloaden?
ik wil niet dat ie ze doorschakelt ik wil dat de firewall ze open laat zodat ik er door kan en de rest ook...
moet ik dan gebruik maken van: "ipautofw -A -r 6891 6900" zonder host ?
of kan dat niet???
help plzzz
of kan dat niet???
help plzzz
Waneer een bericht binnenkomt kan de server nooit weten voor welke van de 3 computers het eigenlijk bedoeld is. Kijk maar eens.. Ga naar een willekeurig ip-laten-zien pagina, en je zult zien dat alle 3 de computers van buitenaf hetzelfde IP-adres lijken te hebben.Op dinsdag 08 januari 2002 20:06 schreef BAMBAM het volgende:
ik wil niet dat ie ze doorschakelt ik wil dat de firewall ze open laat zodat ik er door kan en de rest ook...
of kan dat niet???
help plzzz
Voor ICQ kun je wel per client de range instellen. Hierdoor kun je client1 poorten 4001-4010, client2 poorten 4011-4020 en client 3 4021-30 laten forwarden.(poort nr's uit mijn duim gezogen, maar het is maar voor het ID) Echter heeft msn niet van die 'gevorderde' instellingen. (mischien kun je met socks werken??)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
maar ik kan niet zoiets als een gat in mijn firewall maken en dat daardoor MSN de ruimte heeft om files te versturen?
alvast bedankt Bart
dus jij snapt het wel... vertel mij ff hoe ik dan een zogenaamd gat in mijn firewall creeër? zodat ik lekker met msn filetjes kan versturen...Op dinsdag 08 januari 2002 20:13 schreef blaataaps het volgende:
Of tcp/ip voor beginners lezen.
alvast bedankt Bart
Als je nou eens luistert naar wat Janoz zegt.... 
Je wil een gat in je firewall maken voor de MSN poorten. Als iemand dan een filetransfer wil doen, hoe weet de router dan naar welke pc hij het moet doorsturen?
Voor zover ik weet moet het wel mogelijk zijn om zelf een bestand te versturen vanachter de router, omdat de NAT dan weet welke pc de connectie geopend heeft.
[edit]
Hoort dit niet eigenlijk in [NT] thuis?
[/edit]
Je wil een gat in je firewall maken voor de MSN poorten. Als iemand dan een filetransfer wil doen, hoe weet de router dan naar welke pc hij het moet doorsturen?
Voor zover ik weet moet het wel mogelijk zijn om zelf een bestand te versturen vanachter de router, omdat de NAT dan weet welke pc de connectie geopend heeft.
[edit]
[/edit]
bedankt man...Op woensdag 09 januari 2002 11:32 schreef Nibbles het volgende:
Als je nou eens luistert naar wat Janoz zegt....
[edit]
[/edit]
enne volgens mij hoort het niet in NT want het begon met freesco.
maar met NT heeft het helemaal niks te maken..
toch bedankt mzzlz
NT staat voor het subforum Network TroubleshootingOp woensdag 09 januari 2002 18:24 schreef BAMBAM het volgende:
[..]
bedankt man...
enne volgens mij hoort het niet in NT want het begon met freesco.
maar met NT heeft het helemaal niks te maken..
toch bedankt mzzlz
Pagina: 1