Toon posts:

Internet wannado problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons thuis (alphen) hebben wij wannado internet.
Mijn ouders hebben voor het wannado premium abonnoment gekozen en het werkt prima (alleen een beetje lage datelimiet 4gig :'( )
Nu heeft mijn broer een linux server (468 500mb) ertussen gezet. Alles werkte prima tot van middag. Ineens doet msn het niet meer goed.
Ik kan wel in signen en zie wie d'r online is maar wanneer ik tegen ze praat geeft hij aan dat hij het bericht niet kan overbrengen.

!@#$%^&*()_+~}{|\][":';?></., says:
hallo

The following message could not be delivered to all recipients:
hallo

Verder kan ik bij mij wel goed surfen en gamen maar bij de andere comp's in hius doet internet het ook niet goed. Kan hotmail niet openen mar tweakers wel (dat is voor mij geen probleem, maar voor mijn zusje wel).
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen.

Je wordt er om de zoveel tijd afgeschopt en moet weer opnieuw wannado starten(doet de server automatisch).
Misschien ligt het daaraan :?

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ligt aan MSN gister kon ik de hele dag niet inloggen maar met een ander acount wel, en als ik kon inloggen konden de messages ook niet bezorgd worden het ligt dus niet aan je wanadoo

Veel mensen hadden hier geen last van ik heb 2 MSN acounts me hoofacount kon de hele dag niet aanmelden en de andere zonder problemen dus wel :? vaag maar nu werkt me hoofdacount weer

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:57 schreef Zyphion_X het volgende:
Bij ons thuis (alphen) hebben wij wannado internet.
Mijn ouders hebben voor het wannado premium abonnoment gekozen en het werkt prima (alleen een beetje lage datelimiet 4gig :'( )
Nu heeft mijn broer een linux server (468 500mb) ertussen gezet. Alles werkte prima tot van middag. Ineens doet msn het niet meer goed.
Ik kan wel in signen en zie wie d'r online is maar wanneer ik tegen ze praat geeft hij aan dat hij het bericht niet kan overbrengen.

!@#$%^&*()_+~}{|\][":';?></., says:
hallo

The following message could not be delivered to all recipients:
hallo

Verder kan ik bij mij wel goed surfen en gamen maar bij de andere comp's in hius doet internet het ook niet goed. Kan hotmail niet openen mar tweakers wel (dat is voor mij geen probleem, maar voor mijn zusje wel).
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen.

Je wordt er om de zoveel tijd afgeschopt en moet weer opnieuw wannado starten(doet de server automatisch).
Misschien ligt het daaraan :?
msn is altijd op maandag BRAKJES :r

Verwijderd

Topicstarter
ok thx

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:36

AMDFreak

Intel is zo..

Maareh.. ken die broer van je er niet op klooten?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij woont hier niet de hele tijd. (Studeerd namelijk)maar het doet het al weer. Maar soms heeft mijn IE problemen maar de rest (morpheus, msn) doet het nog wel.
Soms word de server de disconnect door casema maar connect dan weer opnieuw (dat zal het wel zijn)

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op dinsdag 08 januari 2002 18:19 schreef Zyphion_X het volgende:
Ja hij woont hier niet de hele tijd. (Studeerd namelijk)maar het doet het al weer. Maar soms heeft mijn IE problemen maar de rest (morpheus, msn) doet het nog wel.
Soms word de server de disconnect door casema maar connect dan weer opnieuw (dat zal het wel zijn)
Veel succes met verder inetten. Ik krijg je berichtjes trouwens wel weer op msn :)

Verwijderd

(alleen een beetje lage datelimiet 4gig )

Nou maak je daar maar niet al te druk om ze kijken daar bij Casema niet zo nou.
Ik denk dat ik al gouw twee keer zo veel heb, en geen problemen met ze gehad.
Pagina: 1