Toon posts:

Need for Speed 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom in NfS 5 als testrijder op die baan waar je twee keer 360 graden moet draaien niet door. De eerste keer draaien lukt niet (pijl blijft als een rondje staan en gaat niet verder). Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met toetsenbord en je handrem gebruiken.. easy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peace of cake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 20:39
idd, erg makkelijk, het is gewoon een speciale move zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
draai met de pijl mee...en na 180 graden verander je de richting van je sturen....als je dus links stuurt, ga dan naar rechts sturen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

De eerste 360 ging vrij vlot, maar daarna moet je het nog eens doen, en dat ging in het begin minder vlotjes. Uiteindelijk dan wel gelukt, maar zat verderop dan weer verder.

Met de tips van de vorige tweakers die gereageerd hebben moet het wel lukken BTW.

Laat je ff weten wanneer het gelukt is?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste is koekkie, die tweede moet je weer lekkere vaart hebben dus die is moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morbid
  • Laatst online: 01-10 22:01

morbid

<--

Gewoon al erg vroeg beginnen met de eerste pirouette :). hmm wel gaaf spel eigenlijk moet hem maar weer es installen.

-->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12:14
NFS5 is echt wel een wreed spel. Vooral de factory-driver mode vind ik erg orgineel en erg leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Die factory, is een missie waar ik NIET voorbij kom, ik speel op Easy, je moet een Porsche Boxter in een stad met verkeer binnen een nauwe tijd, van de ene kant, naar de andere kant racen. Zonder beschadiging en in een krappe tijd. Na 100x bijna gelukt, aan het eind, 50 m voor de finish, staat er na een bocht een leuke vrachtwagen. BOEM!! :( Kheb hem nog steeds niet gehaald..... :'(

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amateurs :D!

Je bedoeld die bij zone industrial heh...gewoon relaxed rijden, die tijden zijn niet zo nauw als je denkt!

Neem 2 shortcuts en je houd vet veel tijd over!

Zo win ik altijd op LAN's >:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Nu we het toch over vast zitten in NFS5 hebben. Zelf kom ik niet verder op de Duitse Autobahn, waarbij je met een witte Porsche (cabrio) in regenweer tssn wat kegels moet slalommen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 17:18
gewoon goed gas geven en paar keer proberen, het is niet zo heel erg als je dan 1 pionnetje om rijdt :)

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 09 januari 2002 21:41 schreef actieman het volgende:
gewoon goed gas geven en paar keer proberen, het is niet zo heel erg als je dan 1 pionnetje om rijdt :)
als je die straftijd die je dan krijgt maar weer goed rijdt >:)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 21:30 schreef Fuelke het volgende:
Nu we het toch over vast zitten in NFS5 hebben. Zelf kom ik niet verder op de Duitse Autobahn, waarbij je met een witte Porsche (cabrio) in regenweer tssn wat kegels moet slalommen.
rustig rijden gewoon...

sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met handrem

ik vond het eerst ook effe wennen maar beetje oefenen en het lukt je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

even later in factory-driver moet je eerst een 180 graden draai maken, dan een 180 graden draai terug, en dan zig-zag-zig-zag, en dan nog een keer een 360. dan ben je bijna een ace-test-driver, dat staat voor: KLAAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 21:49 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
met handrem

ik vond het eerst ook effe wennen maar beetje oefenen en het lukt je wel
Hoeft niet met handrem, gewoon easy ride, en dan houd je nog tijd over :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hele spel is piece of cake. Maar dat kwam ook omdat ik het aan 1 stuk door maandenlang gespeeld heb, en me daarbij afzonderde van de wereld :P

Ach ja, fan eh 8-)
<--------

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 21:50 schreef MarkyB het volgende:
even later in factory-driver moet je eerst een 180 graden draai maken, dan een 180 graden draai terug, en dan zig-zag-zig-zag, en dan nog een keer een 360. dan ben je bijna een ace-test-driver, dat staat voor: KLAAR
daar ben ik nu dus!!

Moet je een 180°draai maken, auto in ze achteruit.. dan weer 180° draai, dan 2 bochten en dan een 360°.

(en dat allemaal manual geschakeld)

Tis me nog niet gelukt, maar ben er ook pas net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha! het is met net gelukt, nu lekker met de Porche GT over het circuit van Monte Carlo!

mwoahhhhh mwaoooopp!!

Was trouwens goed te doen die vorige, met die 2x 180 + 360, als je het ff door hebt tenminste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:37

ko9

Op woensdag 09 januari 2002 21:30 schreef Fuelke het volgende:
geen kegels omver rijden :P dan komt er nl elke x 5 sec. bij je tijd bij. En verder gewoon rustig rijden idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
manual schakelen is echt 10 x beter, soms haal je net bochten omdat je manual terugschakelt ipv automatic

ook met die 360's en 180's is het makkelijker

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:05 schreef Captain Pervert het volgende:
Hele spel is piece of cake. Maar dat kwam ook omdat ik het aan 1 stuk door maandenlang gespeeld heb, en me daarbij afzonderde van de wereld :P

Ach ja, fan eh 8-)
<--------
Kijk eens of je mijn tijd kan verbeteren in de pyreneen!

Ik reed hem forward met een GT3 en ik haalde 2 minuut 38 seconden en 93 honderdsten.

2.38.93 dus! >:)! Lukt je never nooit niet >:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hmm, en gt3, toch is de 911 turbo nog de aller beste.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op donderdag 10 januari 2002 15:47 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Ik reed hem forward met een GT3 en ik haalde 2 minuut 38 seconden en 93 honderdsten.

ik ben bezig :) zit nu op de 2.40 laag

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Op donderdag 10 januari 2002 16:22 schreef Evilernie het volgende:

[..]

hmm, stukje taart >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:22 schreef Evilernie het volgende:

[..]

Ziek :o...straks ga je me nog voorbij, is met toetsenbord gereden btw...Ik zal ook nog een een poging met mn wiel doen :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op donderdag 10 januari 2002 16:30 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Ziek :o...straks ga je me nog voorbij, is met toetsenbord gereden btw...Ik zal ook nog een een poging met mn wiel doen :P!
die heb ik niet....en neem jij btw de shortcut aan het begin ?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:32 schreef Evilernie het volgende:

[..]

die heb ik niet....en neem jij btw de shortcut aan het begin ?
Nee, shortcut is traaaaag!

ff een paar tips, de 1e echte bocht naar rechts neem je van midden naar binnen en je haalt de 177, nu af en toe een tikkie gas los en je gaat net het grind niet in, je haalt hier aand het end tot de flauwe bocht naar rechts 202 +- , van binnen naar buiten neem je die bocht, zodra je weer goeie grip hebt direct naar rechts om na het verkeersbord volgas in te sturen op de flauwe bocht, je moet minimaal met 200 over de heuvel gaan, je vliegt fftjes, dan moet je minimaal iets van 205 halen (211 is mogelijk). Dan kom je bij de enige bocht waar je moet remmen (met alleen gas los en driften verlies je te veel snelheid en dus tijd!

Volgende bocht :): Je gaat vlak langs muurtje rechts en daardoor vlak langs muurtje links :+. Drift door de bocht, op de heuvel rijd je minimaal 160, ......(alvast een begin)
Neem de volgende bocht naar rechts van buiten naar binnen en drift een beetje zodat je niet vol op het irritante uitsteekseltje knalt :(! Je moet daar ongeveer (bij kleine uitsteksel bochtje) 160 hebben...

Bocht bij kasteel (vind ik zelf nog een beetje tricky), kan met 185, stuur van buiten naar binnen zo dicht mogelijk langs muurtje en vala! Volgende bocht, erg flauw...8-), naar links, probeer het grind net niet te raken anders verlies je te veel speed. De brug...bij de brug neem je de grindbak, dat is het snelste, je gaat er rakelings langs de vangrail in en kan dan zo goed als rechtdoor! ff vliegen en dan heel hard naar rechts, gas los is vereist, of driften natuurlijk B-)! Dan...tja...de volgende bocht naar links niet voluit, en dan volgas tot je bij de 3e bocht na de tunnel komt (serieus). De rest moet je zelf uitvinden :7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Op donderdag 10 januari 2002 15:47 schreef Ro2 het volgende:

[..]

ik zou je bijna geloven, lukt niet..........MUHAHAHAHA

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010695641

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op donderdag 10 januari 2002 21:49 schreef MarkyB het volgende:

[..]

ik zou je bijna geloven, lukt niet..........MUHAHAHAHA

[afbeelding]
i kwil niet vervelend zijn, maar wij hadden het over een gt3 en de bak waar jij in rijdt is een 911 turbo die je kon winnen bij de factory drive. In de praktijk is de gt3 echt niet zo heel veel langzamer dan de turbo trouwes...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 22:24 schreef Evilernie het volgende:

[..]

i kwil niet vervelend zijn, maar wij hadden het over een gt3 en de bak waar jij in rijdt is een 911 turbo die je kon winnen bij de factory drive. In de praktijk is de gt3 echt niet zo heel veel langzamer dan de turbo trouwes...
Idd, das dus een snellere bak, de tijd die ik heb gereden is dus echt wel werelds in die GT3, en het lijkt me sterk dat jij hem forward hebt gereden, alleen het probleem is dat dat niet te bewijzen is :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Op vrijdag 11 januari 2002 08:24 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Idd, das dus een snellere bak, de tijd die ik heb gereden is dus echt wel werelds in die GT3, en het lijkt me sterk dat jij hem forward hebt gereden, alleen het probleem is dat dat niet te bewijzen is :(...
911 turbo is toch langzamer als de gt3? dus ben ik toch sneller geweest :?
en ik heb de pyreneeen forward gereden jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

en hoe installeer ik de gedownloade autoos? want als ik de *.exe run, zegt hij: "Cannot Determine Installation Directory" dus kan ik ze niet installeren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 08:54 schreef MarkyB het volgende:
en hoe installeer ik de gedownloade autoos? want als ik de *.exe run, zegt hij: "Cannot Determine Installation Directory" dus kan ik ze niet installeren :'(
Dat komt omdat je de gegevens nog niet aan het register toe hebt gevoegd, waarschijnlijk heb je alleen een rar bestand uitgepakt en op de porsche.exe dubbel geklikt :P...RIPPER >:)!

Ff registry setup runnen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op vrijdag 11 januari 2002 08:44 schreef MarkyB het volgende:

[..]

911 turbo is toch langzamer als de gt3? dus ben ik toch sneller geweest :?
en ik heb de pyreneeen forward gereden jah.
nee.....de 911 turbo is SNELLER dan de gt3 maar in de werkelijkheid is het verschil helemaal niet zo groot als in NFS 5. De top speed van de 911 turbo is ongeveer 305 km/h en de gt3 haalt de 297 dacht ik (8>

tampert, kriminalpolizei

Pagina: 1