Toon posts:

Flash in HTML overschrijven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eejjj
ik ben met een website bezig :9en nu heb ik in flash iets gemaakt wat ik in mn site als soort achtergrond wil hebben. Het zijn 2 lijnen, die van links en de ander van onder in komen glijden en elkaar kruisen. Het probleem is dat dit een groot vierkant flash-object is geworden in mijn site zodat ik er dus nix meer neer kan zetten. ik kan er alleen maar onder, boven etc.:(

weet iemand hoe je het wel voor elkaar kunt krijgen om op de plaats waar het flashobject staat toch te kunnen typen?

thnx

Verwijderd

layers begruiken.

je kunt het ook vast wel met DTHML maken.

Verwijderd

Nope kan niet, flash word bovenop gerendert. Zijn al aardig wat topics over geweest.

Weet alleen nog dat XangadiX een filmpje had wat over een flash object heen kwam te staan.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:06 schreef Necromancy het volgende:
Nope kan niet, flash word bovenop gerendert. Zijn al aardig wat topics over geweest.

Weet alleen nog dat XangadiX een filmpje had wat over een flash object heen kwam te staan.
Dan moet het dus met DHTML, of je moet de tekst in Flash zetten.

Verwijderd

anim gif van die flash maken; als ik jouw beschrijving zo hoor moet dat makkelijk kunnen (weinig kleuren, dus klein bestand)

Verwijderd

word vrij massaal ding dan, kun je niet iets met dhtml, javascriptje waarmee je die lijntjes ff heen en weer laat gaan.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op maandag 07 januari 2002 22:06 schreef Necromancy het volgende:

nooit geprobeerd maar het lijkt dan of het mogelijk is om meerdere objecten(< OBJECT> bedoel ik dan) wel over elkaar te leggen mbv layers.
Een single SWF is always on top, maar meerder SWF'en in layers..?

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:17 schreef Necromancy het volgende:
word vrij massaal ding dan, kun je niet iets met dhtml, javascriptje waarmee je die lijntjes ff heen en weer laat gaan.
idd voor dit doel lijkt dhtml een beter middel ...

Verwijderd

Topicstarter
ok als ik het zo zie dan word het dus dhtml :7
es kijken of ik daar uit kan komen.. allemaal bedankt voor jullie reacties!! :)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Op maandag 07 januari 2002 22:26 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

nooit geprobeerd maar het lijkt dan of het mogelijk is om meerdere objecten(< OBJECT> bedoel ik dan) wel over elkaar te leggen mbv layers.
Een single SWF is always on top, maar meerder SWF'en in layers..?
das een interessante... ik denk dat het dan vet gaat crashen eigenlijk, maar ik zal het eens proberen, voor de ret zit je met de meuk dat video objecten over flash heen gaan en flash (zij het transparant) over html (daar moet bijgezegd worden dat de links het dan niet meer doen :(

Stoer; Marduq

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op maandag 07 januari 2002 23:24 schreef XangadiX het volgende:

[..]

das een interessante... ik denk dat het dan vet gaat crashen eigenlijk, maar ik zal het eens proberen, voor de ret zit je met de meuk dat video objecten over flash heen gaan en flash (zij het transparant) over html (daar moet bijgezegd worden dat de links het dan niet meer doen :(
dus d'r zit al een hiërarchie in die objecten in de vorm van en z-index?
Ik had dus wel verwacht dat de flashplayer op dat gebied dominant zou zijn maar de Mediaplayer kan dat dus beter :)
Logisch dat links in HTML niet mee werken; je legt er immers een (transparante) sheet over heen.
Wat je zou kunnen doen is de links in de flashmovie plaatsen, dwz een transparante button die de functie overneemt.

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 23:30 schreef Hangloozz het volgende:
Ik had dus wel verwacht dat de flashplayer op dat gebied dominant zou zijn maar de Mediaplayer kan dat dus beter :)
Logisch dat links in HTML niet mee werken; je legt er immers een (transparante) sheet over heen.
Wat je zou kunnen doen is de links in de flashmovie plaatsen, dwz een transparante button die de functie overneemt.
Dan is ook gelijk het nut weg van flash over iets heen plaatsen. Ik vind het sowieso niet nodig om dit soort dingen te proberen. Het is goed op te lossen door alles in flash te doen of het te omzeilen. Wil je het toch krijg je al snel problemen met ns die transparantie in flash niet ondersteund.

maar in de database van got is met de search ook aardig wat te vinden.
bijv: [topic=298666/1/25]

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 23:41 schreef Necromancy het volgende:

[..]

Dan is ook gelijk het nut weg van flash over iets heen plaatsen. Ik vind het sowieso niet nodig om dit soort dingen te proberen. Het is goed op te lossen door alles in flash te doen of het te omzeilen. Wil je het toch krijg je al snel problemen met ns die transparantie in flash niet ondersteund.

maar in de database van got is met de search ook aardig wat te vinden.
bijv: [topic=298666/1/25]
Ik kan me voorstellen dat webvertisers hier wel wat mee kunnen.....en terwijl ik dat zeg ben ik bang, heeel bang...

edit:
ho!damn ff wakker worden
Pagina: 1