Ik heb een simpel speakersetje aan m'n tweede pc hangen. Nou is het geval dat ineens het rechterspeaker het gewoonweg helemaal niet meer doet.
-Aan Windows ligt het niet, want de koptelefoon doet het wel goed.
-Op de speakers zelf zit geen balans tussen links en rechts, dus daar kan het ook niet aan liggen.
-Vroeger heb ik ooit de draadjes eens los gehad om het linker en rechterkanaal te verwisselen, maar dat heb ik nu weer heel goed vastgemaakt.
-Ik heb alles gecheckt, de speaker open gehad, maar alles zat gewoon vast.
-Hij is wel eens een klein beetje gevallen, maar dat moet toch kunnen?
-Opgeblazen heb ik hem ook zeker niet.
De versterker zit ook in de rechterunit (die het niet doet), de linker doet het gewoon goed. Ik kan er niks aan zien, maar ik hoor ook niks... Heeft iemand hier verstand van of moet ik nieuwe speakers gaan halen?
-Aan Windows ligt het niet, want de koptelefoon doet het wel goed.
-Op de speakers zelf zit geen balans tussen links en rechts, dus daar kan het ook niet aan liggen.
-Vroeger heb ik ooit de draadjes eens los gehad om het linker en rechterkanaal te verwisselen, maar dat heb ik nu weer heel goed vastgemaakt.
-Ik heb alles gecheckt, de speaker open gehad, maar alles zat gewoon vast.
-Hij is wel eens een klein beetje gevallen, maar dat moet toch kunnen?
-Opgeblazen heb ik hem ook zeker niet.
De versterker zit ook in de rechterunit (die het niet doet), de linker doet het gewoon goed. Ik kan er niks aan zien, maar ik hoor ook niks... Heeft iemand hier verstand van of moet ik nieuwe speakers gaan halen?