mohaa demo doet het niet ;(

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-01 11:51
Ik heb dus het volgende probleem. Als ik de single player demo van medal of honor: allied assault probeer te starten, blijft ie hangen bij een grijs scherm, vlak na de console.
Ik heb al auto configure gedaan, maar dat hielp niet.
De windows xp installatie is net vers en onder win98se doet de demo het ook niet. Daar blijft ie ook hangen bij het grijze scherm, vlak na de console.
Ik heb ook al compabilitie modus getest en veilige modus maar daarbij blijft ie op precies hetzelfde moment hangen... ;( :(

specs:
windows xp nl
via 4 in 1 drivers V4.27
detonator 23.11
tja, en verder zal er geen invloed op hebben, denk...

• gabberjoost
niemand een suggestie? :?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Installeer hem eens opnieuw :?

Of is de download corrupt ?

Verwijderd

ik heb bijna dezelfde configuratie alleen heb andere detentors

probeer eens een lagere detenator driver ik heb 21.81

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Kan je de inhoud van de console die verschijnt als je de SP-demo van MoHAA opstart eens posten. Misschien dat we je daar mee kunnen helpen.

[Edit]was een belangrijk werkwoord vergeten, vandaar dat qweenix in de post hieronder zo'n gek gezicht trok[Edit]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op dinsdag 08 januari 2002 13:03 schreef Fuelke het volgende:
Is het mogelijk om de inhoud van de console die verschijnt als de de SP-demo van MoHAA opstart. Misschien dat we je daar mee kunnen helpen
:?

• gabberjoost
Op dinsdag 08 januari 2002 12:41 schreef Pizzaman het volgende:
Installeer hem eens opnieuw :?

Of is de download corrupt ?
Ik heb de file's die ik heb gedownload op cd gefikt en bij iemand anders op z'n pc gezet, en daar doet ie het prima... :? Precies dezelfde file's dus...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op dinsdag 08 januari 2002 13:08 schreef qweenix het volgende:

[..]

:?
Hij wil weten wat er in de console komt bij het opstarten :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• gabberjoost
Op dinsdag 08 januari 2002 13:03 schreef Fuelke het volgende:
Is het mogelijk om de inhoud van de console die verschijnt als de de SP-demo van MoHAA opstart. Misschien dat we je daar mee kunnen helpen
Ik krijg het niet voor mekaar om die tekst te pakken te krijgen. :(
Maar ik denk dat dat het probleem niet is. Als het daar fout zat, dan zou ie toch wel stoppen met een foutmelding?
Dat doet Q3 iig wel als je die met een voodoo 1 kaart probeert te starten zonder glsetup...

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 08 januari 2002 13:14 schreef gabberjoost het volgende:
Ik krijg het niet voor mekaar om die tekst te pakken te krijgen. :(
...
Je kan toch op 'copy' klikken? Dan staat het in je clipboard, en je weet nooit dat daar de oplossing in ligt.

• gabberjoost
Op dinsdag 08 januari 2002 13:19 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Je kan toch op 'copy' klikken? Dan staat het in je clipboard, en je weet nooit dat daar de oplossing in ligt.
ja, ik weet wel dat je dat ken kopieen, maar hoe zorg je ervoor dat die console niet naar de achtergrond verdwijnt?
Zodra die blijft hangen in dat grijze scherm, reageert de console ook niet meer...

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Had net iets heel vaags met die demo. Ik wou hem nog eens spelen, maar hij bleef hangen na het kiezen van het moeilijkheidsniveau. (3x geprobeerd) Door toeval stak ik ff een cd in m'n CD-romdrive en plots deed ie het wel weer. Het zou wel héééééééél vaag zijn moest dit plots je probleem oplossen, maar ik geef het ff mee.

• gabberjoost
Op dinsdag 08 januari 2002 18:21 schreef Fuelke het volgende:
Had net iets heel vaags met die demo. Ik wou hem nog eens spelen, maar hij bleef hangen na het kiezen van het moeilijkheidsniveau. (3x geprobeerd) Door toeval stak ik ff een cd in m'n CD-romdrive en plots deed ie het wel weer. Het zou wel héééééééél vaag zijn moest dit plots je probleem oplossen, maar ik geef het ff mee.
Heb de demo nu van cd af geinstalleerd (dezelfde als die cd die ik heb gebruikt bij die vriend), maar hij hangt nog steeds op dezelfde plek :(.

• EB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-12-2025

EB

CU online

Op maandag 07 januari 2002 21:33 schreef gabberjoost het volgende:
Ik heb dus het volgende probleem. Als ik de single player demo van medal of honor: allied assault probeer te starten, blijft ie hangen bij een grijs scherm, vlak na de console.
De windows xp installatie is net vers en onder win98se doet de demo het ook niet. Daar blijft ie ook hangen bij het grijze scherm, vlak na de console.
Ik heb ook al compabilitie modus getest en veilige modus maar daarbij blijft ie op precies hetzelfde moment hangen... ;( :(

specs:
windows xp nl
via 4 in 1 drivers V4.27
detonator 23.11
tja, en verder zal er geen invloed op hebben, denk...
Ik heb precies hetzelfde grijsgroene scherm :(
Eerst SP demo getest, enkele keer heb ik een even mogen genieten in Safe mode, alleen had ik dan mijn windowspijltje in beeld en kon ik niet met mijn muisview om me heen kijken :( (Komt omdat de SP demo het net op wil....dan alt-tab ik em weer terug -> werkt muiscursor in game weer niet...) :r

MP demo gedownd, ook getest, blijft ook helemaal aan het begin van het spel hangen.. Iedere keer! :(

Ik ben radeloos |:( HELP!

(RTCW werkt wel perfect, maar ik wil ook die heftige MOHAA testen....)

-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --

Verwijderd

Een beetje jammer voor je Joost. >:)

Maar weet iemand waarom het spel een internet verbinding nodig heeft. ALs je gaat spelen moet je eerst verbinding maken met internet en vervolgens doet hij er niets mee.
Tijdens het spelen kan je er de kabel gewoon weer uittrekken en speel je rustig verder..

• EB

EB

CU online

Waarschijnlijk om te checken hoeveel users er nu er eigenlijk crashen met die game... :?

Doordat hij verbinding zoekt, minimaliseert, doet mijn muiscursor het niet meer normaal.. (2x muisaanwijzer in beeld, win en mohaa, in-game doet ie niks meer :( )

Iemand een oplossing hiervoor?

-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --

• EB

EB

CU online

Op maandag 07 januari 2002 21:33 schreef gabberjoost het volgende:
Jongens, heeft niemand een oplossing hiervoor gevonden? Gabberjoost, jij inmiddels wel?

Meerdere mensen moeten dit toch hebben?, ik krijg het niet voor elkaar... please help :)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 11:41 schreef EB het volgende:

[..]

Jongens, heeft niemand een oplossing hiervoor gevonden? Gabberjoost, jij inmiddels wel?

Meerdere mensen moeten dit toch hebben?, ik krijg het niet voor elkaar... please help :)
een lage detenator gebruiken was voor mij de oplossing

Verwijderd

De oplossng voor het probleem met het grijze scherm stond op alliedassault.net maar sinds een paar dagen is deze site offline, maar als het goed is komt hij binnekort weer terug dus hou em in de gaten.

• gabberjoost
Oke, ik weet nu het volgende:
M'n server is inmiddels uitgerust met een gloednieuwe Abit siluro MX-400 64 mb, en op die pc draait mohaa wel goed. En op m'n andere pc nog steeds niet. Dit zijn de spec's van m'n server:

ECS K7S5A
256 mb DDR
duron 750@750
Abit siluro mx-400 64 mb (detonator 23.11)
creative soundblaster live 5.1
maxtor 15 gb, 7200 rpm, ata 66
2 x realtek netwerkkaart
Asus 52X cd-rom
en een floppy :)

Het is dus een beetje een zelfde pc als de mijne (zie sig). Dus ik snap het niet. Misschien iets met die raid 0 of zo?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik denk dat het toch zal te maken hebben met het feit dat de demo bij het opstarten om 1 of andere vage reden toegang zoekt tot internet. M'n firewall reageerde ook altijd meteen of ik toegang wou verschaffen aan de demo. Vraag me toch af waarvoor dat nodig is. Misschien toch maar eens mailen naar EA.

• bassio
  • Laatst online: 00:02
Heeft iemand al de oplossing voor het probleem waarbij de demo van Mohaa bij het starten altijd de inbelverbinding opent.

Hierdoor gaat het spel terug naar windows en kan er alleen gespeelt worden in een venster. Is de oplossing om de dll te hernoemen?

• Saekerhett
  • Laatst online: 09:15
In XP zit toch VIA 4.33 :?
Pagina: 1