Weet iemand of Motorcity al te koop is? Lijkt me wel een gaaf spel. Oja, is dit spel dus echt alleen multiplayer of is ie singleplayer tegen de computer ook te doen, want dat gedoe over internet vind ik toch niet echt super, heb dan wel kabel, maar bijvoorbeeld met UT ging dat toch ook niet naar wens. Ennuh, ik las iets over een maandelijkse betaling aan EA. Kan me hierin vergissen, maar gaat dit spel je na de aankoop ook nog wat kosten?/////////
Is nog niet te koop.. Nog in beta fase dacht ik..
Nou, hij is in de VS al verkrijgbaar, maar hier dacht ik nog niet.
Daarnaast moet je naast het aankoopbedrag elke maand een vast bedrag betalen om het spel te kunnen spelen, en er is geen single player gedeelte (online only). Dus ik denk dat dit deel van NFS niet echt een succes zal worden
.
Daarnaast moet je naast het aankoopbedrag elke maand een vast bedrag betalen om het spel te kunnen spelen, en er is geen single player gedeelte (online only). Dus ik denk dat dit deel van NFS niet echt een succes zal worden
Dat weet ik eigenlijk wel zeker...Op maandag 07 januari 2002 21:27 schreef Mottebelke het volgende:
[...]
Dus ik denk dat dit deel van NFS niet echt een succes zal worden.
Zullen we eens een poll houden wie hem allemaal gaan kopen
Ik denk dat hooguit 2% van de Tweakers hem gaat kopen
Ikke iig niet, w8 wel op NFS Hot Pursuit 2
ja hoor, hijs allang uit 
maar of je hem moet kopen lijkt me niet, want die servers zijn in america
dus lag.
Hij is zo vet. ik mis em
maar of je hem moet kopen lijkt me niet, want die servers zijn in america
Hij is zo vet. ik mis em
oh, heb dit spel ook helemaal niet bijgehouden, want het lijkt me helemaal niks.. en ik ga het dus ook zeker niet kopen..
Ik vond het idee van het spel wel vet, lekker auto's kopen, zelf "sleutelen" en er betere onderdelen opzetten enzo en dan lekker tegen andere lui scheuren. Maja, als he op deze manier uitgewerkt is, lama dan.
Pagina: 1