We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Uuhhmm, je bedoelt alle variabelen en instellingen van PHP ??? dat doe je gewoon zo :
PHP:
1
2
3
| <? phpinfo(); ?> |
thx 
hehe ik zei toch dat ik een newbie was
hehe ik zei toch dat ik een newbie was
Ach dat zijn we allemaal ooit geweest
Misschien is het goed om eens naar scripts van anderen te kijken, kan heel leerzaam zijn. PHP is gemaakt met het principe voor-ieder-iets-een-functie en dus is het wel handig om te weten welke functies er zijn. Je kunt hiervoor kijken op www.php.net en dan klikken op documentation. Daar staan functies gesorteerd per toepassing en met duidelijke uitleg
Hey thx man...ga ik meteen ff doen. Die URL lag trouwens wel HEEL erg voor de hand zegOp maandag 07 januari 2002 21:30 schreef MisterData het volgende:
Ach dat zijn we allemaal ooit geweestMisschien is het goed om eens naar scripts van anderen te kijken, kan heel leerzaam zijn. PHP is gemaakt met het principe voor-ieder-iets-een-functie en dus is het wel handig om te weten welke functies er zijn. Je kunt hiervoor kijken op www.php.net en dan klikken op documentation. Daar staan functies gesorteerd per toepassing en met duidelijke uitleg
Maar ik heb eigenlijk niet zo heel veel tijd om PHP daadwerkelijk te leren, maar ik moet nu eenmaal iets hebben waarmee ik mijn site gemakkelijk update.