Toon posts:

cd writer naar de K"""""N ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen cdw1232 en sinds kort heb ik zware problemen met het branden, ik kijg met 3/4 van de cd's die ik wil branden met nero/clonecd de melding "write error"
en het programma spuugt vervolgens de cd weer uit.
als ik dan vervolgens op de uitgespuugde cd kijk zie ik dat ie nog leeg is ook met loep en onder de lamp! is mijn brander nu gaar na zo'n 500cd's probleemloos gebrand te hebben?

de cd's die ik gebruik zijn thats write 80min (gebruikte ik altijd al)
en Nero 5.5.5.1/clonecd 3.0.7.2 als programma's

kent iemand dit probleem of gelijke? als m'n brander kapot is breng ik heb morgen nog naar de winkel winkel :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welke OS? Nog nieuwe software geinstalleerd? Brandproggie al opnieuw geinstalled? IDE kabels goed aangedrukt?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 21:21 schreef Merely het volgende:
Welke OS? Nog nieuwe software geinstalleerd? Brandproggie al opnieuw geinstalled? IDE kabels goed aangedrukt?
winxp
en alles werkte tot voorkort goed geen dingen los gehad, en die software opnieuw installeren helpt neit want alle brandprogs vertikken het en geven de zelfde soort error

Verwijderd

probeer eens met "disc at once" te fikken...
domme opmerking denk ik... maar bij mij mislukte ook meer dan de helft en sinds ik "disc at once" fik al heel lang niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 21:57 schreef _DaWamZ_ het volgende:
probeer eens met "disc at once" te fikken...
domme opmerking denk ik... maar bij mij mislukte ook meer dan de helft en sinds ik "disc at once" fik al heel lang niet meer...
doe ik al :(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Prop hem eens in een ander systeem en kijk of hij daar hetzelfde doet, makkelijker is het niet te testen.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 21:38 schreef gpvelzen het volgende:

[..]

winxp
en alles werkte tot voorkort goed geen dingen los gehad, en die software opnieuw installeren helpt neit want alle brandprogs vertikken het en geven de zelfde soort error
Hier zijn al meerdere toppics over geweest. Conclusies:
1. Voor XP heb je de nieuwste Nero nodig namelijk 5.5.6.4
2. Zet het brand-programma van XP zelf UIT!
3. Nero werkt heeeeeel moeilijk samen met andere brand-programma's. Check hiervoor de helptool die je op de Nero website kan downloaden

Veel sterkte er mee!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 08 januari 2002 09:36 schreef Vrijbuiter_uno het volgende:

[..]

Hier zijn al meerdere toppics over geweest. Conclusies:
1. Voor XP heb je de nieuwste Nero nodig namelijk 5.5.6.4
2. Zet het brand-programma van XP zelf UIT!
3. Nero werkt heeeeeel moeilijk samen met andere brand-programma's. Check hiervoor de helptool die je op de Nero website kan downloaden

Veel sterkte er mee!
Je kan misschien wel gelijk hebben, maar dit gaat bij mij niet op.

1. Ik gebruik Nero 5.0.x.x (zou ff moeten kijken :) )
2. Was da :? :P
3. Ehmmm, clone cd, easy cd creator en nero hier op mijn schijf *D

Verwijderd

Topicstarter
zo de brander is opweg naar Aopen en heb tijdelijk maar ff een Liteon 16*10*40 gekocht en de probs zijn weg, was dus gewoon een versleten brander en dat al naar zo'n 500cd's

waarschijnlijk krijg ik een 24spd terug want die 12spd zijn uit de productie maar ben h'm wel achtelijk lang kweit(min 2 week) :(

• megaman144
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01-2025

megaman144

waarom ik weet het niet

dma uit staan? :?

amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie

Pagina: 1