[GTA2] Multiplayer zonder GTAmanager?

Pagina: 1
Acties:

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hey you guys,

Ik wil graag tegen mijn broertje GTA'en, over ons netwerkje (2 PC's). Nou is het alleen zo dat GTA 2 hier bij mij perfect werkt, en op mijn vaders PC ook, alleen één ding doet het niet, de GTA-manager. :(

Als je het spel direct start, dan loopt het als een trein, alles doet het gewoon, maar als je de manager start, dan zegt hij geen goede videokaart gevonden te hebben.

Op zich zou dit niet zo'n probleem zijn, ware het niet dat de start voor een potje multiplayer ín de manager zit.

Dus:
*Is er iemand die weet hoe je multiplayer zónder de GTA manager kunt opstarten?
*[i]Hoe zou ik anders de GTA-manager aan de praat kunnen krijgen? Bestaat er misschien een soort fix die de controle naar videokaarten uitzet?? :P

Verwijderd

Ik denk niet dat dit gaat, aangezien de hele multiplayer-zooi (chat/keuze window etc) in GTA Manager zit. Gaat denk ik niet lukken. Maar hij blijft dus hangen op je videokaart he?

Wat voor videokaart heb je met welke drivers onder welk OS? :)

• Skate2000
Een Matrox G200 Millenium onder win2k..

Hij doet het (zeker met de 3Dfx kaart (ja, m'n vader heeft een hoop oude zooi van mij in z'n pc zitten :) )) prima onder de meeste games.. Zo ook met GTA2, alleen kan ik niets configuren.. :'( Hoe is dit nou mogelijk, als het spel het gewoon doet?? :?

• Skate2000
Is het niet mogelijk om op de een of andere manier de videokaartcheck weg te krijgen? Zou geweldig zijn.. :P

• Skate2000
nou, fijn :( Jullie reacties zijn weer geweldig.. :(

Maargoed, ik heb het na veel geklooi op weten te lossen:
De netwerkgame kun je direct starten met "gta -n". En het spel is helemaal in te stellen in het register. Ok, het is ff klooien, maar het werkt prima.

Dus mocht je Gta niet kunnen spelen? Probeer het zo te fixen, of contact me desnoods even op ICQ (18330136)

Graag gedaan.. :)

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:52

Metzie

Nyaano !

Op dinsdag 08 januari 2002 23:34 schreef Skate2000 het volgende:
Maargoed, ik heb het na veel geklooi op weten te lossen:
De netwerkgame kun je direct starten met "gta -n". En het spel is helemaal in te stellen in het register. Ok, het is ff klooien, maar het werkt prima.
Woot, bedankt voor de tip. Heb tijden lopen zoeken naar een fix daarvoor.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Skate2000
Op dinsdag 08 januari 2002 23:47 schreef Metzie het volgende:

[..]

Woot, bedankt voor de tip. Heb tijden lopen zoeken naar een fix daarvoor.
:) Leuk om te horen dat er toch nog iemand is die het weet te waarderen. :) Als je wilt heb ik ook nog wel een .reg bestandje waarmee alles alvast een beetje is voorgekauwd, dan kun je GTA2 dus gewoon compleet spelen én instellen zonder gebruik te hoeven maken van de manager..

--> Dit is dus een MEGATIP voor de Win2k/XP gebruikers onder ons, waarbij hij om de een of andere reden vertikt!! |:(
Pagina: 1