Ik wist niet zeker of dit het goede forum is, maar hier wordt veel over cases (en veel over Lian-Li's) gepraat dus vraag ik het hier: Waar kan ik de Lian-Li pc 30 kopen? Ik heb al op de pricewatch van tweakers.net gekeken en op de pricewatch.com maar ik ken 'm niet vinden. Het maakt trouwens niet uit of het een buitenlandse site is, als ik 'm maar gewoon ken kopen
http://www.thecardcooler.com/shopcart/Cases/Add_cases.htm#pc30
1e hit met search op google met string "buy lian-li pc30"
next time try it first
next time try it first
Oh maar natuurlijk, dat ik daar niet aan had gedacht! Maar in elk geval hartstikke bedankt
.
Moet je er wel rekening mee houden dat je hem uit amerika haalt, dus dan wordt de prijs ongeveer ($152 + $15 verzendkosten = $167 * 1.12173 =) €187.33. Of in guldens 412.82Op dinsdag 08 januari 2002 01:25 schreef _Dennizz_ het volgende:
http://www.thecardcooler.com/shopcart/Cases/Add_cases.htm#pc30
next time try it first
[b]bron: www.xe.com[/b]
Waar?! Ik weet dat computerland in a`dam ze heeft maar waar nogmeer?!Op woensdag 09 januari 2002 10:02 schreef WoUtoMatiC het volgende:
of koop een pc60, die is inmiddels goed verkrijgbaar...
[afbeelding]
dat gat in dat zij paneel is te groot..
vinnik nie mooi.
Iedereen heeft het wel weer leuk over de PC-60, maar is de PC-30 ook in NEDERLAND te koop? Ik heb hem nog niet gevonden bij de winkels die wél de 60 verkopen... en dat terwijl hij in de USA voor $129 te krijgen is, maar dan wel plus $500 verzendkosten
OK als ik 1 keer in de maand in deze thread blijf posten komt er misschien ooit nog iemand met "oh, de pc-30, die kun je bij jou om de hoek kopen!"
De 60 kun je bij Regenboog krijgen. Ligt in Sittard, Maastricht en Heerlen.
* PowerFlower roept een harde Homer Simpson DÔH
JA, DE PC60 IS OVERAL TE KOOP! maar de pc-30 niet
JA, DE PC60 IS OVERAL TE KOOP! maar de pc-30 niet

Verwijderd
Ik heb de Lian Li PC 60 bij Digihuis Groningen vandaan. 250,- (..euro)
Ze hadden er nog een paar op voorraad. Mooie kasten, compleet alu! enne die liggies roelen helemaal zwaar
Ze hadden er nog een paar op voorraad. Mooie kasten, compleet alu! enne die liggies roelen helemaal zwaar
Verwijderd
Ik heb m'n PC60 gekocht in een winkeltje in Waalwijk, hadden hem gewoon op voorraad staan.

zal ik dan maar met de cirkelzaag de bovenste twee drivebays van een pc-60 afzagen om er een 30 van te maken? is dat wat jullie bedoelen?
Verwijderd
Wat ze bedoelen is .. Waarom een 30 , een 60 heeft 2 bays meer en kost ongeveer evenveel ....Op woensdag 03 april 2002 17:28 schreef PowerFlower het volgende:
>zucht<
zal ik dan maar met de cirkelzaag de bovenste twee drivebays van een pc-60 afzagen om er een 30 van te maken? is dat wat jullie bedoelen?
Hmz, bij Coolerguys is de pc-30 $119, en de pc-60 $159, toch wel een verschil.Op woensdag 03 april 2002 17:29 schreef real_raichu70 het volgende:
Wat ze bedoelen is .. Waarom een 30 , een 60 heeft 2 bays meer en kost ongeveer evenveel ....
Maar voornamelijk wil ik de 30, omdat ik acht jaar geleden mijn twee full-height (full-height=dus 2 drivebays, LOL) 5,25" MFM harddisks ingeruild heb voor één 3,5" IDE drive. Ik vraag me dus nu af waarom ik nog zo'n enorme tower op m'n buro heb.
Die drive bays zijn niet voor niets bij iedereen in gebruik voor fans, temperatuurmeters, LCD's, TFT's, audiobays... ik heb een DVD drive een een CDRW, waar heb ik in godsnaam meer bays voor nodig? en dan ook nog eens meer geld betalen?
>zucht< verzendkosten bij Coolerguys naar Europa: $105, dus dan istie alsnog $225 
WAAR IS HIJ IN NEDERLAND TE KOOP?, whon't nobody help me please?
WAAR IS HIJ IN NEDERLAND TE KOOP?, whon't nobody help me please?
Verwijderd
Stuur eens een mailtje naar de oc-shop.com en vraag dan fff of ze een keer een paar van die kastjes kunnen meebestellen ze bestellen namelijk hun kasten gelijk bij lian-li ergens in china!
Eindelijk een zinnige reply. Had ik misschien zelf ook kunnen bedenken alleen
het is nu al een paar maanden later,... is iemand het misschien gelukt om hem ergens in de nl te vinden?..
Nee... wel heeft Alternate nu voor maar € 129 de PC-50, daar moet ik het dan maar mee doen; ga er volgende week een bestellen denk ik... zit tussen de 30 en de 60 in qua grootte.
Toch niet de topsys he?Verwijderd schreef op 03 april 2002 @ 17:18:
Ik heb m'n PC60 gekocht in een winkeltje in Waalwijk, hadden hem gewoon op voorraad staan.
Verwijderd
nog een adres
(komt mijn pc70 vandaan) www.pc-tronix.nl
is inmiddels wel gefuseerd met een andere shop maar ze stikken van de goodiez
gtrz M
(komt mijn pc70 vandaan) www.pc-tronix.nl
is inmiddels wel gefuseerd met een andere shop maar ze stikken van de goodiez
gtrz M
Verwijderd
www.freezinghardware.com Verkoopt veel kasten waaronder ook de lian li kasten.
Zelf heb ik de pc65 daar besteld
Zit niet thuis dus kan je maar 1 foto'tje laten zien, in het donker en van de zijkant..
Zit niet thuis dus kan je maar 1 foto'tje laten zien, in het donker en van de zijkant..

Ziet er mooi uit maarre... mijn grote frustratie met dit topic is dat iedereen blijft komen met "daar en daar heb ik mijn pc-60 besteld!" of een ander type dat overal te koop isVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 11:22:
www.freezinghardware.com Verkoopt veel kasten waaronder ook de lian li kasten.

Het ging dus om de pc-30 en die is, voor zover ik nu weet, in nederland nergens te koop, ook niet bij zaken die de ándere Lian Li's wél hebben.
Dus: waar is de Lian Li pc-30 te koop, niet de pc-60 of andere Lian Li's!
Verwijderd
ik ben ook nog steeds op zoek naar de pc-30
wou eerst de pc-50 kopen, maar wil een zo klein mogelijke case...
vraag me wel af of m'n Asus P4B533 er wel in kan
Ik wil nu echt gewoon een stevige/stabiele/ZOKLEINMOGELIJKE kast
(ivm lan-parties
)
Maar als ik naar die kast van [Elite]Hippie kijk......... dies ook nie errug grof/groot
wat mot ik nou
wou eerst de pc-50 kopen, maar wil een zo klein mogelijke case...
vraag me wel af of m'n Asus P4B533 er wel in kan
Ik wil nu echt gewoon een stevige/stabiele/ZOKLEINMOGELIJKE kast
(ivm lan-parties
Maar als ik naar die kast van [Elite]Hippie kijk......... dies ook nie errug grof/groot

Ik vrees dat ik toch maar voor de 50 moet gaan... de 30 zie ik nog steeds nergens
Verwijderd
OMG :
http://www.wallabie.com/main/hardware_cases_4.asp
owned 
daar staatie tussen
wel duur
199
terwijl de pc-60 daar 179 pleuro is
http://www.wallabie.com/main/hardware_cases_4.asp
daar staatie tussen
wel duur
wh000t! minder voor meer!Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:33:
daar staatie tussen
wel duur199
199 euro?! my god. Dan kan ik hem nog beter in de U.S. of A. bestellen voor $129 + $25 verzendkosten
probeer deze gasten eens daar heb ik mij PC-60 ook vandaan maar hij besteld regelmatig iets bij een gast in weet_ik_veel_waar.
Hij heeft tegen mij gezegd dat hij het volledige assortiment van Lian-Li kon bestellen
Moet maar ff emailen met ze
info@ccnwijk.nl
Zit in Noordwijk Laatste keer was ik nog bij ze dus moet goed komen
Hij heeft tegen mij gezegd dat hij het volledige assortiment van Lian-Li kon bestellen
Moet maar ff emailen met ze
info@ccnwijk.nl
Zit in Noordwijk Laatste keer was ik nog bij ze dus moet goed komen
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar deze kast.
Dus ik heb een mailtje gestuurd naar de importeur highgreen.nl met daarop de volgende reactie:
Voor mij wordt het dus toch een Coolermaster ATC-500-SX1 kast. Als ik die nog eens goed bekijk vind ik hem zelfs mooier dan de Lian Li PC-30
( http://www.coolermaster.nl/pruducts/case/atc/atc500.html )
Dus ik heb een mailtje gestuurd naar de importeur highgreen.nl met daarop de volgende reactie:
De PC-30 is dus niet aan te komen hier in Nederland. De zwarte kast waar naar verwezen wordt is de PC-31 maar die vind ik persoonlijk niet mooi.Daar wij te weinig vraag hebben naar de kleine maat cases hebben wij
(en zo dus ook onze klanten) ze niet in het assortiment.
Er is eventueel nog wel aan een zwarte case te komen, met zilverkleurig
frame
van dezelfde grootte. Deze is helaas niet meer terug te vinden op de website
van Lian Li.
Wel heb ik 'm gevonden op de onderstaande link:
http://www.linuxhardware.org/Features/02/04/04/1521214.shtml
Mocht je hier interesse in hebben, dan kan ik wellicht iets voor je
betekenen.
Voor mij wordt het dus toch een Coolermaster ATC-500-SX1 kast. Als ik die nog eens goed bekijk vind ik hem zelfs mooier dan de Lian Li PC-30
( http://www.coolermaster.nl/pruducts/case/atc/atc500.html )
Ah daar staat hier een review van. Erg mooie case ook, maar ben niet zo te spreken over het feit dat Coolermaster altijd de bovenste drive cover weglaat (qua stealthen). En wat kost deze kast?!
* PowerFlower changes nick to ZeeuwsMeisje
* PowerFlower changes nick to ZeeuwsMeisje
[ Voor 0% gewijzigd door PowerFlower op 06-11-2002 17:35 . Reden: typo |:( ]
Verwijderd
www.prostore.nl
Dat zijn officele Lian Li dealers. Je moet ze even mailen op sicco@prostore.nl . Wand ze hebben problemen met de pagina. Zij kunnen hem misschien wel bestellen voor je maar dat weet ik niet zeker.
Dat zijn officele Lian Li dealers. Je moet ze even mailen op sicco@prostore.nl . Wand ze hebben problemen met de pagina. Zij kunnen hem misschien wel bestellen voor je maar dat weet ik niet zeker.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, zou je het uit kunnen leggen?PowerFlower schreef op 06 november 2002 @ 17:34:
over het feit dat Coolermaster altijd de bovenste drive cover weglaat (qua stealthen). En wat kost deze kast?!
Die coolermaster staat hier pricewatch: Cooler Master ATC-500 (300W) voor 193 Euro bij Xenon.
Je krijgt bij zo'n kast altijd van die klepjes die je in de 5,25" bays doet als die leeg zijn. Van die mooie aluminium dus, in het geval van deze Lian Li en Coolermaster. Als je je PC wil stealthen, gebruik je die om het laatje van je DVD/CD drive mee te verbergen. Die cover plak je dus op dat laatje en dan is de drive onzichtbaar.Rene59 schreef op 07 november 2002 @ 17:51:
[...]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, zou je het uit kunnen leggen?
Coolermaster heeft alleen de irritante gewoonte er van uit te gaan dat een moderne PC minstens 1 gevulde 5,25" bay heeft, er zit immers altijd wel een CD/DVD in tegenwoordig. En dan heb je dus 1 cover minder nodig dan alle. Dat scheelt ze geld dus die laten ze weg.
Zoals de reviewer (link boven) opmerkt: beetje jammere besparing op een kast van deze prijs. Lian Li geeft covers voor alle bays (twee dus, bij de PC-30), Coolermaster 1 te weinig (dus maar 1).
[Toen ik gister poste was Tnet ff offline daarom kon ik dat niet vinden]. Valt me op zich nog mee voor een Coolermaster. Wel weer een stuk duurder dan een PC-50 alleen.Die coolermaster staat hier pricewatch: Cooler Master ATC-500 (300W) voor 193 Euro bij Xenon.
* PowerFlower blijft twijfelen
Ik heb hem in ieder geval besteld. Er hoeft bij mij toch niets gestealth te worden, ik koop wel een bus aluminium kleurige verf 
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen trouwens, aangezien Xenon niet echt een geweldige shop survey heeft...
Anyway, als ik hem heb post ik hier m'n ervaringen wel
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen trouwens, aangezien Xenon niet echt een geweldige shop survey heeft...
Anyway, als ik hem heb post ik hier m'n ervaringen wel
Verwijderd
hm http://www.coolermaster.nl/pruducts/case/atc/atc500.html
Dies nog mooier dan de pc-30 !!!
Maar ook al zo F*ck'n duur:'(
Dies nog mooier dan de pc-30 !!!
Maar ook al zo F*ck'n duur:'(
Pagina: 1