Programma voor meuktracker

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:20
He ik ben het programma 100xCD tegen gekomen en ik ben hier heel positief over. Het programma cache vaak gestelde data op de HD. Met dit programma laden mijn spellen echt een heel stuk sneller (nadat het 1x maal geladen is natuurlijk). Ik heb laad tijden soms wel met 20 seconden zien verkleinen (van de 25). Het werkt alleen onder 2000 en XP dacht ik. De versie die momenteel uit is is versie 2.4 (op download.com staat 2.3 maar je krijgt 2.4 |:( ). Ik draai zelf 2.5 >:) :P .
Misschien is het wel een goeie toevoeging in de meuktracker omdat er toch zat gamers zijn op T.net/ GoT.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je kunt tips voor nieuws of meuktracker updates het beste hier kwijt: http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• The-Source
Op maandag 07 januari 2002 20:50 schreef Wouter Tinus het volgende:
Je kunt tips voor nieuws of meuktracker updates het beste hier kwijt: http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit :)
Ik vond het al zo vreemd dat ik niet kon vinden maar ja dat zal wel komen omdat ik niet goed gezocht heb. Zal ik het daar nog een keer posten of komt het nu zo ook wel aan?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Daar even je bericht copy/pasten is het makkelijkste voor ons :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• The-Source
ok komt voor elkaar

• The-Source
Wel jammer dat hij nog niet geplaatst is. Maar er wordt niet over gecorrespondeerd dat is wel jammer.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29
Hij is nog niet geplaatst, maar dat kon nog best gebeuren
Pagina: 1