Meerdere e-mail accounts ophalen met Winproxy

Pagina: 1
Acties:

• Subzer0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 13:07
Ik heb op dit moment in Winproxy de POP- en SMTPinstellingen van mij provider staan en in outlook verwijs ik naar mijn server. Nu wil ik graag van 2 verschillende accounts (2 verschillende providers) mijn mail tegelijkertijd ophalen.
Weet iemand hoe ik dan Winproxy moet instellen, zodanig dat het dan wel kan en hoe ik mijn outlook moet instellen????

This mail was made from 100% recycled electrons!

Verwijderd

versie 1.5 ?
volgens mij gewoon 2 pop downloaders instellen en uitgaand de smtp van de provider waar je verbinding mee hebt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voeg idd bij pop3 downloads simpelweg een 2e account toe, en stuur het naar dezelfde gebruiker toe als de andere account - dan hoef je in outlook niets te veranderen.

Bedenk wel dat veel (alle?) gratis inbelproviders hun mailservers alleen open zetten voor de mensen die via hun tel nr inbellen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Subzer0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 13:07
Ik gebruik verse 4.0f
ik kan hierin niet vinden waar ik een 2e POPserver kan definieren...

This mail was made from 100% recycled electrons!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:44 schreef F_J_K het volgende:

Bedenk wel dat veel (alle?) gratis inbelproviders hun mailservers alleen open zetten voor de mensen die via hun tel nr inbellen.
Dat klopt. Dat word dus een keer extra inbellen. :'( Werkt niet echt lekker vind ik.